Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
« Föregående · 601579 · Nästa » Till forumet
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
RocknRolf2: Då var det klippt. Vi hade chansen i första.. tog den inte.. tåget gick.
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Satan! Nu är det fan kört. Ingmar Bergman klev just ver trökeln och inn i rummet. Svarta demoner omger mig nu.
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
rupert: Fan vad jag hatar Jönsson...kunde han inte varit skadad en match till???
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
actionleif:
Vi ger aldrig upp
Hallin skulle ju göra två? då blir det iaf oavgjort
Vi ger aldrig upp
Hallin skulle ju göra två? då blir det iaf oavgjort
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
rödovithockeydy: Kalle K, fantastiskt. Tur att han hade öppet mål...
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
rupert: Vi är TIMRÅ å Vi ger aldrig Upp Vi är TIMRÅ å Vi ger aldrig Upp Vi är TIMRÅ å Vi ger aldrig Upp Vi är TIMRÅ å Vi ger aldrig Upp
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Rooster23: Funderade precis om du hunnit gå =) .. manderville som lyckades låsa Hento tydligen .. karl är inblandad i allt
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Rooster23: Fast jag kanske skulle stänga av den så det blir mål igen...?
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Rooster23: Man kan ju alltid testa =) .. Hamr kliver av linkandes.. bra .. försvaga bara
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
actionleif: PP igen nu sitter kvitteringen!!! de orkade inte hänga på Blake!!!
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Rooster23: Power-play igen, och vi har ju lyckats riktigt bra i den spelformen ikväll. Ja, förutom ett mål, då..
Kämpa Timrå!!
Kämpa Timrå!!
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Dream Team: För helvete... kom igen nu grabbar.. nu ska puckhelvetet in! :D
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
NÅGON: Hur går det för Blake Sloan??? Har varit på föräldramöte så jag har kommit in imatchen nu först..
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Kan man inte Sätta ett gummiband i ryggen på Oksa så han inte kommer så långt ut ??
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Ann: Sloan, Kryckan, Mandy o Hallin får bra betyg precis från radiopratarn..
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Ann:
Oj, ja han gjorde en rolig räddning :)
har inte hört så mycket av matchen så jag vetinte..
Oj, ja han gjorde en rolig räddning :)
har inte hört så mycket av matchen så jag vetinte..
« Föregående · 601579 · Nästa »