Filmstjärnor
« Föregående · 816645 Till forumet
Sv: Filmstjärnor
-Gurra-:
varför skall en spelare som står och tar stryk framför målet vara med på den listan ?? Han kanske gnäller men nån filmare är han inte !
varför skall en spelare som står och tar stryk framför målet vara med på den listan ?? Han kanske gnäller men nån filmare är han inte !
Sv: Filmstjärnor
mattias - 74: Dessutom baseras listan på de spelare som blivit utvisade pga dykning...uppenbarligen har inte fröken Wernblom blivit det. Att han är en gnällig primadonna är däremot ställt utom all tvivel!
Sv: Filmstjärnor
mattias - 74: Efter senaste mötet mellan TIK och SAIK så tycker jag faktiskt det. Nu var det i och för sig inte filmning som detta gällde då, men lite rätt vet jag att jag har i alla fall. Jag lyssnade på webradion.. och jag kunde flera gånger höra grabbarna som kommenterade matchen, (som jag även antar är Skellefteåbor) säga att Wernblom filmade.
Sv: Filmstjärnor
LingaN: Förmodligen p g a Tom Cruise-smajlet.
Apropå filmstjärnor, har nu c a ett halvår efter alla andra sett Kerstins timråfilmer. Jävligt tjusigt, må jag säga. Eller som vi som är nere med kidsen säger: respect!
Apropå filmstjärnor, har nu c a ett halvår efter alla andra sett Kerstins timråfilmer. Jävligt tjusigt, må jag säga. Eller som vi som är nere med kidsen säger: respect!
Sv: Filmstjärnor
-Gurra-: Åh detta är ju ett ganska ovanligt beteende ;-).
Dock inte bara från SAIK-hållet.
Dock inte bara från SAIK-hållet.
Sv: Filmstjärnor
-Gurra-: Wernblom brukar filma ganska snyggt, lite grann åt Robert Carlsson-hållet.
Sv: Filmstjärnor
Bragd-Birger:
Men Wernbloms filmade håller bara Åsa Nisse-klass och Robban lutar mer åt Jack Nicholson:)
Men Wernbloms filmade håller bara Åsa Nisse-klass och Robban lutar mer åt Jack Nicholson:)
Sv: Filmstjärnor
Bragd-Birger: Det är sant. Åh jag hoppas att ingen SAIK:are tog illa vid sig av att jag tog upp Wernblom i denna debatt. Det vara bara en lämplig relatering. "No hard feelings."
Sv: Filmstjärnor
Per HApps: Fanimej, ja. Carlsson är kanske den bäste filmaren i hela serien. Oskyldig uppsyn, ohyggligt retsam i kombination med tajming i dykningarna. Minns Norrena-historien. Carlsson myser förmodligen fortfarande över den.
Sv: Filmstjärnor
måste tacka Laken för det fakta fulla skade problemet nu har man en liten upp fattning när dom komer tebax tack laken
« Föregående · 816645
Det kanske bara är jag som tycker det, men borde inte den extremt kinkiga "fröken Wernblom" finnas med på denna lista ??