satt på kortsidan,,var det en sådan bild på läktaren? sågning i AB.
"Men de fans som ritat en nidbild med Foppa i kjol och högklackat, borde kastas ut från Sydkraft Arena för all framtid. De är inte värda att se en världsartist på isen."
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
sågning i AB.
"Men de fans som ritat en nidbild med Foppa i kjol och högklackat, borde kastas ut från Sydkraft Arena för all framtid.
De är inte värda att se en världsartist på isen."