Inlägg: 465302
Svarskommentarer
Sv: Foppa i kjol?
{Kalle K}: Så är dagen nu kommen. Ska vi se hur högt i tak det är?
Vad kan vi tänka oss för förnedrande hån, förminskande och förlöjligande?
Vad kan vi tänka oss för förnedrande hån, förminskande och förlöjligande?
Länkar:
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/L0OJMV/inte-tranat-ordenligt-pa-hela-sommaren
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/L0OJMV/inte-tranat-ordenligt-pa-hela-sommaren
sågning i AB.
"Men de fans som ritat en nidbild med Foppa i kjol och högklackat, borde kastas ut från Sydkraft Arena för all framtid.
De är inte värda att se en världsartist på isen."