Försäsong 2021
« Föregående · 2220036 · Nästa » Till forumet
Sv: Försäsong 2021
Sputnik: Blur intressant att se,Rajaniemi inte mäki som jag typade fel autostavning på :) Hanzle och Rattie blir också väldigt intressanta att följa.
Forza Timrå Ik! Mot 2a raka vinsten!
Forza Timrå Ik! Mot 2a raka vinsten!
+ 3
Sv: Försäsong 2021
Sputnik: Tack! Förmodligen bättre än brynäs ändå men skulle vara roligt att möta något lags bästa spelare då vi ställer upp med våra bästa.
+ 1
Sv: Försäsong 2021
Öndulat: Nu har ju inte vi heller det bästa laget vi kan ha, Lundin, Hartmann, Strömberg, LaLeggia osv medverkar ju inte idag.
+ 7
Sv: Försäsong 2021
{7043}: vet inte om nån redan kommenterat än men ett annat intressant faktum är ju att detta är Mifs 1a försäsongsmatch medan vi redan stökat undan premiären. Spontant borde det tala till vår fördel men försäsong är försäsong och allt kan hända, inget är logiskt och framförallt ska man vara försiktig med att dra stora växlar på sådana matcher. Ni kanske kommer ihåg att Tim Wahlgren var poängkung nån försäsong och han fick väl inte spela klart säsongen ut innan man gick skillda vägar.
+ 1
Sv: Försäsong 2021
OlliJanne: Man är väl mest nyfiken på hur enskilda spelare beter sig, framförallt nyförvärven!
+ 2
Sv: Försäsong 2021
OlliJanne: Jag tycker att det känns fel att överhuvudtaget diskutera resultat, femmor, fördelar, nackdelar när det gäller dessa försäsongsmatcher. Det är inte resultaten i sig som betyder ngt, tror jag.
Laget ska fungera när serien drar igång, det är hela tanken med försäsongen.
Laget ska fungera när serien drar igång, det är hela tanken med försäsongen.
+ 10
Sv: Försäsong 2021
Kulltorp: håller absolut med, men man är ju så utsvulten att man ändå hoppas på vinst 😂.
Helt meningslösa vinster och det viktiga i slutändan är ju givetvis att systemet sitter. De och att blötröven förlorar, det är nog det viktigaste.
Helt meningslösa vinster och det viktiga i slutändan är ju givetvis att systemet sitter. De och att blötröven förlorar, det är nog det viktigaste.
+ 5
Sv: Försäsong 2021
Kulltorp: vinster är vinster, och bra för självförtroendet även om det bara är träningsmatcher.
+ 6
Sv: Försäsong 2021
Nisse på Mon or: Verkar va fuffens med bet365 igen ... 0-9 för ett SHL satsande allsvenskt lag .... och plötsligt har dom råd med en ny kanadensare
+ 3
Sv: Försäsong 2021
{9386}: klart alla gillar att vinna, men dom här första träningsmatcherna är ungefär lika mycket på allvar som Wrestlemania 23. Alla lag ligger olika till i förberedelser/träning, spelsystem ska implementeras, man roterar spelare osv. Gillar att kolla eftersom man är svältfödd på rödvitt, men inte faen är 13-augusti-match riktig hockey.
+ 8
Sv: Försäsong 2021
Alltså, ser inte fram emot Difs Högström och Mifs Sylvegårdare i höst. Hoppas ni vinner ikväll.
+ 3
Sv: Försäsong 2021
Kulltorp:
Som jag minns det så vann vi en jäkla massa försäsongsmatcher innan den säsong vi åkte ur efter vår ”storhetstid”, just sayin..
Som jag minns det så vann vi en jäkla massa försäsongsmatcher innan den säsong vi åkte ur efter vår ”storhetstid”, just sayin..
+ 2
Sv: Försäsong 2021
Bragd-Birger: det är sant, men nog faen är det roligare för grabbarna med segrar, det kommer torskar oxå så småningom, men vi kan väl få tycka det är roligt som faen då våra krigare, nya som gamla vinner matcher oavsett"riktig" hockey 🏒
Sv: Försäsong 2021
{9386}: Jag tror alla och envar får dra sina egna slutsatser av dessa matcher. :-)
+ 1
Sv: Försäsong 2021
Charliejfz: får väl se om Sylvegård släpper handskarna nu med snällare regeltolkning av fighting-regeln denna säsong. Som han ser ut i fejset så riskerar han ju inte direkt något genom att släppa handskarna istället för att stå och tjafsa som en kärring.
+ 6
Sv: Försäsong 2021
{9386}: Även om det är försäsong, matcherna inte betyder nått och jadijadi....Jävla skillnad på motstånd idag mot för förra matchen.
Malmö har ett helt annat tempo än Brynäs. Rolig - och lärorik - match för Timrå. Antar jag.
Malmö har ett helt annat tempo än Brynäs. Rolig - och lärorik - match för Timrå. Antar jag.
+ 4
Sv: Försäsong 2021
Malmö var jäkligt spelsugna,men jag tycker Timrå kom in i det efter första fem!
+ 1
Sv: Försäsong 2021
Kerstin_k: Efter första katastrofminuterna så tycker jag faktiskt att Timrå gjorde en helt ok period. Betydligt bättre än mot Brynäs. Uppspelen från mittzon fungerade exempelvis mycket bättre. Tycker också att förstakedjan visade positiva tendenser. Ja jag tror att vi kan vända det här.
+ 8
Sv: Försäsong 2021
Huga va det går undan! Inte Hästen borta det här precis.
Gäller att vara noggrann i ta mig fan vartenda skär, annars blir vi hårt straffade = SHL.
Gäller att vara noggrann i ta mig fan vartenda skär, annars blir vi hårt straffade = SHL.
+ 2
Sv: Försäsong 2021
Jämtlandsfil: Ja de gäller att hänga med i egen zon när de blir SHL . Offensivt har vi bra pjäser , defensivt också , men tempot blir skillnaden i försvarsspelet
+ 3
Sv: Försäsong 2021
Jämtlandsfil: Japp! Det här är första mötet mot ett SHL-lag. Det ser ut som om vi kanske kan matcha tempot..
+ 6
Sv: Försäsong 2021
Kerstin_k: En grej som inte får följa med till SHL det är kroppsspråket man kan se hos Lodin och Lööke ibland, dom har redan hunnit stå för en rad genanta pucktapp i lägen som inte är ok i SHL. Mördande kontringar direkt. Visst, det är försäsong men ju förr man tvättar bort det naiva allsvenska spelet desto bättre.
+ 4
Sv: Försäsong 2021
bar mofftak: Som jag tycker har man spelat upp sig efter halva första men inte riktigt med ändå, ser lite bättre ut i början av andra.
+ 1
Sv: Försäsong 2021
Villervalla: Men visst var väl Raja och vispade med spaden i det där området även i första? Utan att bli utvisad?
+ 2
Sv: Försäsong 2021
Kerstin_k: vad är det för fyllskalle som har kommit på den regeln? Vad är syftet? Att det ska bli längre anfall?
Sv: Försäsong 2021
Kan någon vänlig själ skriva resultatet just nu för en som bara har denna infokälla? Tack!
Sv: Försäsong 2021
Timrå Isstadion: kanske ska tillägga att Timrå spelar som hemmalag vad det verkar. Alltså Timrå-Malmlö 0-1 😊
+ 2
Sv: Försäsong 2021
{297}: Kolla med NHL. Dom har ju kört det ett tag och det lär ju komma därifrån.
+ 1
« Föregående · 2220036 · Nästa »
Det är ju nog hyffsade kuggar de saknari allafall. Deras absoluta flrstemålis, plus 2 transatlanter som nog är tänkt högt upp toppkedjorna.