Försäsong 2021
« Föregående · 2220758 · Nästa » Till forumet
Sv: Försäsong 2021
Rip Kirby: ja på ebiljett. Släpptes idag för medlemmar och imorgon för övriga.
+ 2
Sv: Försäsong 2021
+ 2
Sv: Försäsong 2021
Och inga tröjor än alltså, lite pinsamt när vi möter allsvenskt motstånd med speciella försäsongsställ. Och vi kör.. Juniorernas? 18-19 tröjorna med strippad reklam?
+ 2
Sv: Försäsong 2021
Kulltorp: Klart slarvigt, men tycker ändå att nivåskillnaden mellan SHL och HA är tydlig.
+ 2
Sv: Försäsong 2021
Synct: Det är ett försäsongs-ställ, förmodligen ända fram till serien startar.
+ 1
Sv: Försäsong 2021
För övrigt vore Lööke- Lundin -Hartmann en intressant kedja när SHL drar igång
+ 2
Sv: Försäsong 2021
hubbenorlen: Ok.
När de gör reklam i hallen för en grön-gul kompis. Är det Corona snorkusen?
När de gör reklam i hallen för en grön-gul kompis. Är det Corona snorkusen?
+ 4
Sv: Försäsong 2021
Jäklar vad säker LaLeggia känns som PP back, må ha varit kort tid, men fan vad han får iväg pucken snabbt på mål/närmsta blad.
+ 14
Sv: Försäsong 2021
hubbenorlen: Vi släpper till för mycket i spelvändningarna, men visst är vi större och tyngre!
+ 1
Sv: Försäsong 2021
Andersson: Behövs inte en spelfördelare mer i den kedjan? Utifrån hur de spelade ifjol i alla fall. Borde inte Hanzl borde passa in bra där?
Sv: Försäsong 2021
hubbenorlen: Tycker vi avslutar perioden helt ok och jag håller med, skillnaden är markant mellan SHL och HA. Då menar jag inte automatiskt mellan de här båda lagen men här är ändå känslan att vi är lite starkare än Löven. Jämför det med den cynism (som jag tycker är den avgörande skillnaden mellan ligorna) och disciplin Malmö visade upp. Vi kommer inte bjudas på i stort sett nåt i SHL, mot HA-motstånd blir det naivare och lägena kommer
+ 5
Sv: Försäsong 2021
mikenomad: Precis. Plus att de extra tiondelar man har till sitt förfogande innan man tar ett beslut i HA inte existerar i SHL.
Tycker även att PP-formationen i slutet såg riktigt bra och samspelt ut.
Tycker även att PP-formationen i slutet såg riktigt bra och samspelt ut.
+ 1
Sv: Försäsong 2021
erathoo: Nä, jag tycker att vi ser virriga ut, uddlösa och passar uselt. kastar bort puckar i nödan.
Det är mycket som måste bli bättre om det ska samlas poäng i SHL.
Tur det bara är en träningsmatch.
Det är mycket som måste bli bättre om det ska samlas poäng i SHL.
Tur det bara är en träningsmatch.
+ 2
Sv: Försäsong 2021
Villervalla: Jag får ju en känsla av att grabbarna inte är taggade i denna match. Löven är väl det sista laget man vill möta nu på försäsongen. Dålig matchplanering kan jag tycka, även om jag förstår att det är nära och bra och ekonomiskt.
+ 2
Sv: Försäsong 2021
Kulltorp: Hade hoppats att Freddan skulle försöka börja sätta kedjor ikväll. Men icke. Olofsson med Boyce? Lööke med Liljewall? Osv.
+ 3
Sv: Försäsong 2021
{7043}: Ja det känns inte så genomtänkt som om man testar olika konstellationer, känns mer som att kedjorna lottas ur en valurna första 2-3 matcherna på försäsongen.
+ 4
Sv: Försäsong 2021
Kulltorp: Med tanke på hur vårdslöst Nisse Piss, förlåt Olle Liss spelade mot Saik så kan det vara lite dumt.
+ 1
Sv: Försäsong 2021
Kulltorp: Näe....kanske man ska ägna fredagskvällen åt ngt roligt istället?
Klippa tånaglarna, städa, skura toan?
Klippa tånaglarna, städa, skura toan?
Sv: Försäsong 2021
Rallarn: Vilken lirare, han hoppades troligen att pucken skulle ta på målvakten och in.
+ 1
Sv: Försäsong 2021
Tom Topp: är man inne i en ”tung träningsperiod” igen? Eller är kanske isen dålig…igen? 😂
Sv: Försäsong 2021
stoff: Jag slänger in en brasklapp. Hanzl blir årets flopp.
Kom ihåg vem som sa det först.
Kom ihåg vem som sa det först.
+ 2
Sv: Försäsong 2021
Slagskottet: Hahaha..vi får väl se.
Vadan detta påhopp? Vad har brasklappen med min ålder att göra?
:-)
Du menar finska målvakten? Hur gammal är du 4 år eller??
Vadan detta påhopp? Vad har brasklappen med min ålder att göra?
:-)
Du menar finska målvakten? Hur gammal är du 4 år eller??
+ 5
Sv: Försäsong 2021
Rallarn: Man får ju vara tacksam att de spelar forward som forward, back som back och målis som målis, snart får man väl se JJ som forward och Hartman som målis.
+ 1
Sv: Försäsong 2021
Kulltorp: Man ser att han har en smartness som andra saknar, han behöver någon som kan göra mål bredvid sig. Just målskyttet blir nog det största frågetecknet denna säsong.
+ 4
Sv: Försäsong 2021
{297}: Det var längesen jag såg Timrå göra en sån här dålig period! Ingenting är bra!
+ 3
Sv: Försäsong 2021
mikenomad: Tycker ändå man ser att Hanzl har blick och händer, problemet som kan göra att vi kanske kommer att se Hanzl som en flopp är att han är rätt tydligt en spelfördelare och kanske inte en målspruta. Jag tror fortfarande skillsen bland forwards och målskyttet därav kommer vara vår största akilleshäl kommande säsong. Jag skulle som sagt vilja ha in 2 vana "poängforwards" som levererat på liknande nivå som SHL innan i allafall. Hårt arbetande forwards har vi gott om, lite för gott ställt kanske till och med..
+ 5
« Föregående · 2220758 · Nästa »