Apropå nånting...
« Föregående · 2579255 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
{9839}: Där ser man. Första för mig!
Första för säsongen iaf.
Hursomhelst är han fostrad i Timrå 💪
Första för säsongen iaf.
Hursomhelst är han fostrad i Timrå 💪
+ 5
Lomond: På lördag ska hallen vara full. Finns inget annat. Säg åt varenda jävel ni känner att köpa biljett redan nu.
+ 14
{3405}:
Har en kompis som bilar från Leksand på Lördag. Kommer bli en jätterolig match tror jag
Har en kompis som bilar från Leksand på Lördag. Kommer bli en jätterolig match tror jag
+ 2
mattias - 74: fast å andra sidan trodde man ju verkligen inte att vi skulle tappa 2 pinnar mot LHC heller, så osvuret är bäst.
+ 2
+ 2
Elliot12: EG har många drömmar han kan välja och vraka mellan dem beroende på vilken lokalblaska som frågar…
+ 5
Nån från Stockholm som ska åka till Örebro imorgon och har plats över eller vill dela bensin?
+ 1
{10015}: Ja hörde att Modo fått in 6st turpuckar, annars är det bara ett lag på isen, Timrå.
+ 2
Djurgården snart nära kval nedåt nu. Undra om deras fans tycker lika illa om oss som vi gör mot IKO?
+ 5
BlackBay: Det tror jag inte även om vi inte är deras favoriter. IKO är trots allt en genomusel förening som inte borde existera.
Brynäs har det bästa HA laget på länge, förmodligen sedan vi gick upp.
Brynäs har det bästa HA laget på länge, förmodligen sedan vi gick upp.
+ 5
BlackBay: Som jag skrev förra matchen DIF spelade, så oerhört statiskt och inga finesser. Även att jag undrade hur dom skulle kunna lyckas göra mål på deras otroligt intetsägande spel, jag får fortsätta undra, inget mål ikväll för detta Stockholms stolthet.
+ 6
BlackBay: Garpenlöw lär inte stå särskilt högt i kurs hos DIF-supportrarna generellt, för dom bara måste ju inse faktum att han är klappsämst som coach!?
J 18 har 9 poäng på 8 matcher och J 20 har 8 poäng på 10 matcher. Har ingen bakgrund till detta, men någon som vet mer? Verkar vara katastrof för juniorlagen. Vad säger coatcherna?
Och vad säger Kapanen? Fortsätter detta så finns ju snart inga juniorer stt slussa in i a-laget, som var målsättningen.
Och vad säger Kapanen? Fortsätter detta så finns ju snart inga juniorer stt slussa in i a-laget, som var målsättningen.
+ 10
Nisse på Mon or: Så om lagen är dåliga så kan det inte finnas enskilda spelare som är bra?
Nisse på Mon or: Det är ju juniorer vi pratar om. Spel, resultat och poäng är än mer böljande än A-lagen.
Dessutom bara gått 8 matcher. Tror inte vi behöver dra igång vårdkasarna.
I juniorleden kan det ju börja katastrof, för att sedan gå rent i 10 matcher. Är en helt annan typ av hormoner, mognad och dagsformsfråga.
Dessutom bara gått 8 matcher. Tror inte vi behöver dra igång vårdkasarna.
I juniorleden kan det ju börja katastrof, för att sedan gå rent i 10 matcher. Är en helt annan typ av hormoner, mognad och dagsformsfråga.
+ 6
Nisse på Mon or: Är väl som vanligt, svågerpolitik blandat med spelare från B-lag i Stockholm. Finns inget driv eller vilja att åka runt och kika lite och försöka hitta lite guldkorn.
{3405}: Vill man verkligen satsa på juniorsidan så behöver det rensas och in med folk utifrån utan anknytning till orten.
{3405}: Och det här är inget som är taget ur luften utan det är allmänt känt. Vet att Torines bland annat blev motarbetad när han var inne och petade i det där.
{3405}: Helt sant. Vi har ju börjat med att ta in en del spelare från stockholmstrakterna (vilket jag egentligen sett att ni också gör) men också lite från andra ställen och det lyfter verkligen laget.
Inte för att hälla salt i såren, men vårat J18 lag hade 7 ordinarie spelare borta igår och 4 08:or som ersättare.
Inte för att hälla salt i såren, men vårat J18 lag hade 7 ordinarie spelare borta igår och 4 08:or som ersättare.
{3405}: Timrås j20 var och slogs om guldet förra året och vi plockade in deras tre bästa spelare till A-laget, talanger som dessa växer inte riktigt på träd. Nästa år kan det se helt annorlunda ut
+ 2
{10015}: Gäller väl lite att hitta rätt folk också. Ni hade väl ett gäng som lämnade ifjol? Vad jag hört vissa pga att dom inte fick tid i A-laget men även för att ”det inte såg snyggt ut att Modo spelade i HA”. Stockholmare är ett speciellt folk.
Spanskaryttarn: Gäller ju att kunna hitta en jämnare nivå också. Över hela säsongen var vi inte bra, sen hittade dom ett sätt ändå att vinna i fortsättningsserien och sen slutspelet.
{3405}: Vi hade ju en kille som försvann pga en liten skandal, och så hade vi en kille som lyfte J20 rejält med sitt spelsinne men som var för trög på rören för A-laget. När Kruukka lämnade så saknades det mycket offensivt. Nu har vi ju dels LP men också Gästrin som nog båda kommer få chansen i A-laget relativt snart
Timrå har velat ha Gustafsson vartenda år sedan de gått upp. Hade inte tackat nej med tanke på hur vår defensiv ställer sig idag, samtidigt som de fortfarande gnager att han valde Luleå istället för Timrå.
+ 1
Kryset: Nu har ju detta avhandlats 700 varv, men EG känns som en lika smart och sentimental värvning som Rahimi. Hans kopplingar hit är liksom försummade, och han spelar uppenbarligen redan för laget i hans hjärta och där han trivs mest. Vore nog väl för alla parter om han fortsätter göra det så länge hans kropp orkar.
Han visade klart och tydligt att banden mellan spelare och lag upphörde när Timrå behövde honom som mest. Hoppas denna spekulation slutar iom denna artikel.
Han visade klart och tydligt att banden mellan spelare och lag upphörde när Timrå behövde honom som mest. Hoppas denna spekulation slutar iom denna artikel.
+ 7
{9908}: Ja hör jag nåt mer om att EG ska hit så går jag loss på både hundvalpar och kattungar. Ev. så går jag ut och klubbar nån jävla säl också.
Sam Lofquist däremot... när kommer han?
Sam Lofquist däremot... när kommer han?
+ 8
Vilken hockeyspelare Elias Pettersson är! Han skojade ihjäl Edmonton imorse :)
+ 6
{9908}: Jag håller det inte alltför osannolikt att Timrå faktiskt har uppvaktat honom. Inför säsongsstarten 22/23 så frågade ST vilken spelare i SHL Ante helst skulle se i Timrå (som inte redan spelade där). Svaret var Erik Gustafsson i Luleå.
+ 1
Rip Kirby: Vilken känsla av Elias när han står precis innanför blålinjen och skickar iväg en handledspassning till Granlund framför mål till 1-0
+ 4
Rip Kirby: Ja satsningen är en aning brysk, men jag skulle säga att det där klippet på ett sätt visar varför Elias tog det riktiga steget till NHL men att Jonte inte gjort det.
Den berömda fysiken. Hade Jonte varit lika rejäl som Elias är så hade Jonte spelat i SHL nu, det är jag fullt övertygad om.
(då menar jag inte bara med sådana tacklingar som i klippet, utan överlag)
Den berömda fysiken. Hade Jonte varit lika rejäl som Elias är så hade Jonte spelat i SHL nu, det är jag fullt övertygad om.
(då menar jag inte bara med sådana tacklingar som i klippet, utan överlag)
+ 4
« Föregående · 2579255 · Nästa »

Knätofsarna har ju alltit bra många supportrar också som brukar komma.
Sen är förvisso matchen på hockey lördag på tv4 hockey vilket kanske tar bort en del.
Men vore ju fint med en vinst imorgon nu o det borde ju kunna öka på publiksiffran o inte helt omöjligt att vi kan närma oss 5500 då!👍