Färjestads BK - Timrå IK 2009-09-28
Vilken passning av Anton, 1-2!!!!!
Nr 23 o 33 och 36 har det jobbigt ikväll, fantastiskt att man blir så fastcheckad gång på gång.
Det här spelet kan inte leda långt, mer än många mål i baken, tyvärr.....
Det finns anfalls spelare som bör komma ner å hjälpa till, inte så lätt att spela back med dessa FWD,s.
Sedan är man ju två på alla puckarna hemma??????
Abron: Skogs o Kolan är ju helt över!! Sonntag o Erixon forsatt bästa backarna.
Nån som sett Pärrsinen?
Mmm verkar vara håglösa idag, märkligt men kanske en reagtion av matchen i G-bg..... Ligga på hotell å så, när man vill vara med familjen....
Abron: Alltså 2-2 mot FBK borta i slutet på andra är ett bra resultat, på något sätt så känns det som om det finns mkt mkt mer att ta ut av årets Timrå.
Dom kan ju få göra en sån period som 3:e i Gbg. Förutom att målen ska vara våra då.
Jag måste på alvar fråg!
- Vad i he håller vi på med i försvarts spelet, är ju för fa,,så bedrövligt så det finns inte ord.
Nu måste nog Timrå skaka fram en ytterliggare en tränare som kan lära laget hur försvarsspel skall genomföras, det är lite skillnad nu om jag gemför med när Eldebrink stog i båset.
Hönsgård var ordet.....Noll organisation o handlingförlamning! Färjestad är ju inte alls bra..VAKNA!
Nu är ju också Färjestad lite off idag, så om bara några fler förutom Corso kunde sätta lite speed på rören i anfallet så vinner vi det här. Gissar på att MPS kommer upp i sista och avgör på pass från Corso.
Olle: Ja spelet är dåligt från Timrås sida, men det är fan inte bättre från FBK.
Jag har en känsla att detta kan gynna Timrå, Samtidigt har vi aldrig spelat ut FBK borta.
Det man kan önska är enklare spel defensivt och rakare offensivt.
Känns jäkligt konstigt att inte Challe flyttar upp Timo ett par kedjor, Är Timo fullt frisk?
Hmm jag brukar inte gnälla, men jag kan inte acceptera att se hur illa ställt det ä ri försvaret, jag är kanske mest besviken på mig själv då jag trodde att vi kommit ur dessa pojklags fasonerna att ragga och kolla puck hela tiden, man gör det så svårt för sig själva...
Men jag är glad att jag fått fart på WEB matchen här nere i vart fall.....
Man blir så jävla less att se vissa inte ta i för laget...
Enda anledning är i så fall att domaren blåst innan pucken går i mål, jag hörde dock ingen signal..
Det vore skönt med en seger men mest för att tysta gnället här inne. Fast det finns säkert de som kan hitta fel då också.
Alltså det är ju helt otroligt vilka jäkulskt dåliga dommare vi har, man tror inte det är sant.
Jag skulle gärna se David Fredriksson i Timrå, har alltid gillat den killen.
Fast när man läser HV-fansens kommentarer om hans privatliv så blir man ju lite tveksam.