1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Finns Brynäsjävlar på CD?

422683 · » Till forumet

Sv: Finns Brynäsjävlar på CD?
Per HApps:
Bahh...
jag väntar på mail ;-)

Sv: Finns Brynäsjävlar på CD?
Kalle K:
Nja, det får inte bli som "bäst musik just nu" där man spelar sönder låtarna. Lagom är bäst, tre gånger / säsong

Sv: Finns Brynäsjävlar på CD?
Per HApps:
Men den kanske kan "slinka" ut på nätet som en MP3 eller winamp?
;-)

Sv: Finns Brynäsjävlar på CD?
robe1969:
Nej , det finns den inte tyvärr.
Du får vänta till nästa hemmamatch med Brynäs

Sv: Finns Brynäsjävlar på CD?
Jag provar igen, måste bara ha tag i denna......

Finns Brynäsjävlarna att köpa på CD......

Hörde igår den beryktade låten Brynäsjävlarna (var det med Lennart Jähkel) för första gången och fick gåshud. Denna måste jag bara ha.

Är det någon som vet om den finns att köpa på CD (eller få tag på annat sätt)?

Sv: Finns Brynäsjävlar på CD?
robe1969:
Samma här!

Är tacksam för svar!

Finns Brynäsjävlar på CD?
Hörde ikväll den beryktade låten Brynäsjävlarna (var det med Lennart Jähkel) för första gången och fick gåshud. Denna måste jag bara ha.

Är det någon som vet om den finns att köpa på CD (eller få tag på annat sätt)?

422683 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.