Acke H-sand: Verkar som verkligheten kommit ikapp JJ. Jag minns hur Löven-fans ansåg honom vara den största säkerhets-risken, med slarvigt o nonchalant spel. Därför blev jag VÄLDIGT förvånade att TIK värvade , o till en början såg mina farhågor ut att komma på skam, men nu...??
berra: Japp, men tycker inte att han ska värva en till forward, utan istället en riktig klassback, men frågan är väl om det finns pengar. Men jag håller med om att man borde låna romö under resten av säsongen.
jag har sett matchen helt live ikväll och en del kan jag hålla med er som har klagat här ikväll..men hela sanningen är inte om en viss spelare skulle ha gjort så eller att Kenta skulle ha gjort si...
grejen är att vi kanske glömmer bort att vi möter ett lag också... och det laget vi mötte ikväll är ju ändå Svenska Mästare och dom spelade jädra bra ikväll...
berra: Japp, håller med att han måste kunna utnyttjas bättre. Men att spela på tre centrar en hel säsong håller inte, framför allt inte i slutspelet. Tyvärr.
berra: Håler med att man bör utnyttja Manderville mer vid tekningarna. Ser ruskigt stark ut där. Måste för övrigt säga att Manderville har ända sen han kom sett väldigt gedigen och homogen ut. Den värvningen kan man inte klaga på, annars har det tyvärr inte gått lika bra för nyförvärven i år. Sundin, Jäger, Jinman har floppat.
Acke H-sand: Kenta måste testa för som nu går det inte alls för dom sen är det bara jag som tycker att Kent Mandervill skulle tecka mer han vinner ju många teckningar
berra: Måste göras ändringar nu för att få fart på laget. Till att börja med ut med Jäger och in med Raja. Jäger alldeles för vek plus att han ofta dräller med pucken i egen zon istället för att distinkt slå ut den.
Sen måste vi få fart på "mackan" och "crippe" . Tycker Kenta kunde prova att sätta in Hagos mellan "mackan" och "crippe". Nåt måste göras.
Sen måste minst en backförstärkning in. Kosta vad det vill.
Baker: idag var flera av utespelarna under isen dom kan mycket bättre, Jäger har inte varit bra under hösten och tillsammans med Hansson så blir dom för veka och släpper till alldeles för mycket bakåt så om det inte kommer någon ny back så låt raja spela med Hansson
berra: Att jäger måste bänkas håller jag med om, men sen är det dags att fylla den sista backplatsen med lite "jävlaranama"... Det verkar bara vara Sanny och delvis K.K. som kan spela fysiskt i backlinjen.
jon: skit! har inte kunnat se matchen.. men dom skulle visa från den här matchen på sportspegeln! så får väl kolla på målen då! fast jag vet inte om jag vill titta!
jon: aah jag förstår inte! gick ju så bra när vi spelade mot dom hemma! men det är klart.. det är svårt att slå Frölunda på hemmaplan! men vi klarade det i Slutspelet förra säsongen.. så jag tycker vi borde kuna klara det nu också.. men 4-0 det tror inte ens jag på! men bara vi får spräcka nollan!