1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614701 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3009849

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Modofansen visar att man tror på sitt lag, ska vi säga på sitt eget sätt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Vi verkar satsa ungt nästa säsong också då jag hört att vi är nära både Liam Danielsson och Elton Hermansson. Bara hoppas att det innebär att vi också släpper spelare som även frigör för spetsvärvningar

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: AIK kör Moviestar som introlåt när Modo äntrar isen och fansen skanderar filmare.
Så ska det vara. Kram o mys kan Timrå hålla på med.

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Moviestar spelas och publiken skanderar filmare när modo äntrar isen, kan bli en rolig match. Hoppas Johansson trycker dit den

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.