+ 18
Inlägg: 3009855
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bobby Hahl: Hade för mej det fanns regler nuförtiden om att spela nidlåtar för motståndarlag men kanske bara är i SHL.
Kan sakna det lite.
Kan sakna det lite.
Så ska det vara. Kram o mys kan Timrå hålla på med.