Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
« Föregående · 950815 · Nästa » Till forumet
Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-12-06
Allt är helt underbart att se ikväll. Med ett undantag: Varför tycker Rådbjär synd om Frölunda?
dr-nix: Hoppas dom lärts sig...men tror dom tagit lärdom, därför är dom så bra nu....
Bra kommentatorer förövrigt, inte så jävla enögda, utan berättar som det är...
Bra kommentatorer förövrigt, inte så jävla enögda, utan berättar som det är...
Skarin: om dom sjunger vi älska frölunda nu måste dom har tagit lite för många glas.....
haha
haha
Skarin:
Mmm. Hade vi haft ledningen med 2 mål hade jag velat ha ledningen med 4 mål.. nu har vi en 4-målsledning och jag känner att en 8-målsledning nog hade känts mycket tryggare..
2-10 i utvisningsstatistiken. känns lite tveksamt. tur (peppar peppar) att inte frölunda verkar ha sin bästa PP-dag.
Mmm. Hade vi haft ledningen med 2 mål hade jag velat ha ledningen med 4 mål.. nu har vi en 4-målsledning och jag känner att en 8-målsledning nog hade känts mycket tryggare..
2-10 i utvisningsstatistiken. känns lite tveksamt. tur (peppar peppar) att inte frölunda verkar ha sin bästa PP-dag.
Har ni läst aftonbladet???? Strålmannen är på väg hem till Timrå igen!!!!!!!
tikwille: Kanske inte så konstigt att det bara är bongo-trumman som låter med tanke på reultatet och matchbilden.
"Vi älskar Frölunda"......eller nåt. Hmmm.
Come on!
"Vi älskar Frölunda"......eller nåt. Hmmm.
Come on!
Tant-Gert: Ja! upp med den bara ;-) han var fan en sådan superkille, så proffsig, sån klassspelare att man blir tårögd bara man tänker på honom.
Ibland behöver man inte vara i laget i ett sekel för att hamna där, det intryck han gjorde dom säsonger han var i Timrå skulle räcka, tycker jag då!!
Ibland behöver man inte vara i laget i ett sekel för att hamna där, det intryck han gjorde dom säsonger han var i Timrå skulle räcka, tycker jag då!!
DJ Hemp: det har väl ingen betydelse var man bor,jag bor utanför göteborg och håller på timrå man ska vara stolt över sitt ursprung.
tikwille: Jag hör samma sak jag med. Men jag kanske oxå är hörselskadad ;)
Jag berömde domherren Rådbjers för många, många år sedan i en krönika i tidningen Hockey. Men, det var som sagt längesedan.
I övrigt är det rätt så kul det här.
I övrigt är det rätt så kul det här.
lu93rowa:
Vad spelar det för roll att man spelar tråkig hockey när man leder med 4-0 på bortaplan? Och varför bor man i Sundsvall och håller på Frölunda? Skärp dig!
Vad spelar det för roll att man spelar tråkig hockey när man leder med 4-0 på bortaplan? Och varför bor man i Sundsvall och håller på Frölunda? Skärp dig!
Nu får ju Rådbjär lugna ner sig lite. Han missade hakningen i ansiktshöjd 3 sek tidigare men han plockar ut för det där?
dr-nix: Jag biter av naglarna av ödmjukhet. att lyssna på webradio är så otroligt påfrestande, det känns alltid som om det håller på att bli mål i baken.
är jag hörselskadad eller består frölundaklacken bara av ev låg trumma?
MB: Jag hoppas verkligen det. Jag skulle vilja hissa sheriffens tröja i eon..
DJ Hemp: HAHA JO SM guld inte en chans dom spelar tråkig hockey som ....
Manderville har satt sitt sätt i väggarna i Timrå....jobba och ligg på så kanske det dyker upp lägen och enkla mål.....Johan A hemma mot LHC och nu Tenkrat!!!
Läs tråden tidigare!! Jag sa 2 mål av tenkrat och 1 av Jonte :P så jag är fan inte långt ifrån mitt tips nu
RocknRolf2: exakt det är livsfarligt nu om sillstryparna gör mål..
Hoppas bara Timrå inte tagit ut matchen än, nästan hälften är kvar
Ja jiv... Fan vad grymt! Kände på mig att det skulle bli bra idag. Helvete också, man kanske skulle besöka Götet lite oftare
Nu jävlar 0-4.
Känns bra men slappar vi av så kan det gå fort, nu jävlar kämpar vi.
Känns bra men slappar vi av så kan det gå fort, nu jävlar kämpar vi.
Faaan vad glad jag blir! Här kommer man hem och förväntar sig det värsta och så ser man att Timrå leder med 3-0 fucking jävla noll i Scandinavium - Jaaaaa!!!
Vad är det för utvisning? Ahonen åker ju ut precis framför jonte!
« Föregående · 950815 · Nästa »