Tant-Gert: Ja! upp med den bara ;-) han var fan en sådan superkille, så proffsig, sån klassspelare att man blir tårögd bara man tänker på honom. Ibland behöver man inte vara i laget i ett sekel för att hamna där, det intryck han gjorde dom säsonger han var i Timrå skulle räcka, tycker jag då!!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ibland behöver man inte vara i laget i ett sekel för att hamna där, det intryck han gjorde dom säsonger han var i Timrå skulle räcka, tycker jag då!!