Fullsatt!
72508 · Nästa » Till forumet
Sv: Fullsatt!
Nää nu får ni ta och skärpa er annars så kommer Vitryssen och tar er! Här försöker man föra en god och vettig hockeykonversation sen så ska det balla iväg med ollar och idealmakarovs, nä man blir bara så j-la trött på allt och alla ibland! ;)(Smiley)
K R O S S A Boden och tacka vet jag en riktigt kokt o go pära, då helst en äkta King EdWard !
Väl mött i ladan alla TIK fantaster & go natt!
K R O S S A Boden och tacka vet jag en riktigt kokt o go pära, då helst en äkta King EdWard !
Väl mött i ladan alla TIK fantaster & go natt!
Näää i morgon blir det bättre hockeysnack.
Rådbjer:
Du törs komma till oss, vi är enkla föräldrar från en söderförort till TIMRÅ.
Go natt "Gubbar".