Kenta årets coach (efter grundserien)
— Det behövs väl inte någon punktmarkering på Micke…
Poffa:
*asg*
Ja selander får svårt att förklara den där ;-)
65selander:
Se länken. Nu skall det bli spännande att se vilken match du kommer upp och dricker glögg. Det kanske blir nån helg då Brynäs spelar mot Sundsvall och du fortsätter upp till Övik för att se lite riktig hockey.
Välkommen är du i vilket fall.
65selander:
Du snackar. I går skrev du ju att du hoppades på DIF och MODO. Du trodde ju till och med på att ditt andralag, MODO, skulle gå till final mot Frölunda. :-)
Visst ligger det nått i det!
Kent Forsberg borde nog ha valts till ES sämsta tränare, som med det matrialet inte presterat bärttre
TIKbiff: Tror på er i kvarten ja. Frölunda vinner i år.
Ang FBK-MoDo så är det iaf ett skitlag som försvinner och förhoppningsvis MoDo först och sedan FBK i semin.
Ang ditt erbjudande så vet man aldrig, alltid kul med hockey oavsett lag.
65selander:
Hörru selander, det låter bra att du tror på vårat TIK.
Om du är sugen att se lite slutspelshockey så är det bara att höra av dig, pilsner och ett kvartsfinallag finns här.
;-)
redline: Trodde i min enfald att det skulle vara Forsberg som skulle bli årets tränare. Han har ju Stjärnlaget Real MoDo :-)
OT: Efter denna Kvart så är det bara ni kvar utav Norrlandslagen
Kenta Johansson
Kommentar: Det är hård konkurrens om den här utnämningen, men den går ändå till Kenta. När han tog över Timrå hade laget blivit absolut sist i elitserien och hängt kvar via kval. Att sedan ta Timrå till övre halvan första året var starkt. Men att etablera Timrå som ett topplag är ett bevis på kunskap och engagemang. Timrå är ett lag - inte bara stjärnor.
och Henka och Z:a är grundseriens mest värdfulla spelare
— Jag trivs kanonbra.
Vissa menar att man bör byta tränare efter tre säsonger?
— Äh, det där är ett föråldrat sätt att tänka. Går det bra är det ju synd att byta.