mok: Ja...med tanke på utvecklingen av den avkastning jag en dag kan förvänta mig blir jag genast eftertänksam...nu när euforin lagt sig en aning..
Kul post
608194 · Nästa » Till forumet
Kul post
Häpp! Idag kom brevbärarn med en trevlig inbjudan: AMF-pension (inte direkt den typ av post jag lusläser annars..) bjuder in till öl o macka samt info på Timrå världshus den 17/11...därefter bjuds man på hockey mellan Timrå o Brynäs!! Ett fantastiskt roligt initiativ måste jag säga...