mattias - 74:
Det är bättre att du tar på stämningen än att du tar på dig själv! ;)
Simmalugnt: HAHAHAHAHAAA!!! Ja det kan nog vara sant.....
Metallicas Kill em´ all då.....?
Redigerad kommentar
sargad:
Blir fullsatt imorgon i Tegera, man kan ta på stämningen redan nu känner jag ;)
Per HApps: Bangade Nubben....?
Endast Metallica, Maiden, Rammstein, Faith No More, Neill Young, Accept accepteras.....och Sean Banan då vi glider in i byn.....
Hohoho, ursäkta spam'et men denna salva från DIF-planket kan jag inte undahålla publikum: 'Anja Persson, Helena Jonsson, DIF Hockey 11/12, alla har avslutat sin karriär den här veckan '
Magnus Rövarn : Jag tror ni har ett gäng "fans" som klassar ut er alla ( i låg nivå) i DIF's eget forum! Där ska alla spelare, ledare o styrelse sparkas, steglas o hängas över en myrstack o dränkas i honung!
Stockholms Stolthet? Snarare Pack, tycker jag! Där verkar ingen moderator finnas.
hubbenorlen: Nu väljer du ju bevisligen att läsa mellan raderna och ägna dig åt en godtycklig tolkning av mina sammanfattningar. Detta kan jag inte påverka. Om du med berått mod hela tiden medvetet skall missförstå min skrift så har vi inget mer att diskutera.
Rätt trött på skribenter nu som inte läser ALLT jag skriver utan bara tar lösryckta citat. Jag köper inte det!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Magnus Rövarn :ok . ska inte lundström ha kritik för den här matchen då kan vi lägga ner de här med kritik . så hädanefter skippar vi de helt och hållet . på alla ,
Modano: Åh kärringen till sprätthöken när han talat i 20 minuter: "Men gösche anamma va säjer du?"
Rena rama grekiskan om du frågar mig. Det finns inget djup för fem öre i ditt tuggande utan punkter.
Höj din nivå eller var bara tyst!
dr-nix: Sakligt och nyanserat! Jag begriper inte hur man kan blunda för lagets första period när man väljer att hacka ut ögonen på Lundström för ett individuellt misstag. Åh han lär inte bli bättre utav att vissa fraktioner hånar honom.
Lundström har sedan dag 1 han kom hit fått utstå spott och spe. Åh allt bottnar pinsamt nog i att det var Stefan Lindqvists värvning och att Jocke har ett förflutet i Sundsvall Hockey. Nivån på kritiken är gräslig.
Jävla stenåldersfasoner! Herregud Sundsvallsklacken framställs ju som mönsterelever och svärmorsdrömmar i jämnförelse med detta.
SKRÄMMANDE!!!
ÖstrandsNisse:
Hur många blir vi i leksand i morgon?
Dyker Smokey upp i segerhuva så skall han bjudas på en puss och en pilsner:)
Edb:
Mina vibbar kring murley och bremberg är att dom helst vill vara någon annan stans just nu än att göra jobbet som behövs?
Bragd-Birger: Jag skulle vilja påstå att Linkans kroppsspråk på isen är rent ut sagt bedrövligt och att han, tyvärr, drar med sig andra i hans sätt att uppträda. Jag blir totalt tokig när Bremberg alltid är siste man ut ur offensiv zon, där han 99 gånger av 100 glider sakta mot eget bås. I går sumpade han något som hade kunnat bli en bra chans just för att han promenrade hem och gjorde att en Timrå-spelare med fart åkte offside, totalt ovetandes om att Bremberg 10 minuter efter att han klev innanför offensiv blå inte hade förmått att flytta arslet därifrån.
Bremberg lever på sina geniala passningar som han fortfarande är kapabel att slå om han får tid till det. Men det ser segt ut, så in i helvete. Hans dagar är definitivt räknade på en hockeyplan. Flera av mina polare har sagt: "-Vänta till kvalserien då Bremberg får mer tid på sig, då kommer han att tokdominera". Mot, antagligen kvalseriens slagpåse, tyckte jag at han fick väldigt lite uträttat trots hans assistpoäng. Jag förvånar mig inte det minsta om lag som Leksand och Örebro äter upp Bremberg när de möts. Mot Djurgården hoppas jag att han bänkas, där kommer han inte att bli någon tillgång.
Tyvärr blir jag bara förbannad när jag ser Bremberg. Han ger mig taskiga vibbar och gör ett otroligt lojt intryck.