Linköpings HC - Timrå IK 2009-11-21
Mycket sitter i huvet, eller hur?
Mera frejdig Timråhockey tack!
Problemet är ju att det inte hjälper.
Det är Challe.
Attityd , Tyngd , Ledarskap .
Ger vi upp nu så blir det bara värre.
Redigerad kommentar
Hoppet är det sista som överger en. Visst kan det vända, ifall spelarna slutar att spela med huvudet under armen i egen zon kanske. Vi åker tydligen och vilar upp oss i egen zon..
Svårare än så behöver det inte vara
Jag som bor i Linköping nu för tiden ska självklart vandra bort till fiende-mark och hoppas på att få se riktig Timrå-kämparhockey idag. Forza TIK!
Ser så jäkla mesigt ut.
Ibland var han väl det, speciellt i början släppte han väl 4-5 kassar/match på raken. Räckvidden har har han väl men han är sååå långsam efter isen, föredrar faktiskt Åke som är snabb just där och sätter igång pucken snabbt.
Olle: Sunnquist gillar jag skarpt, har gjort det hela året.
I kategorin ÅRETS MISSHANDEL fick Timo Pärrsinen pristet med motiveringen: Att en sådan gudabenådad spelare skall behöva spela med Måns o BS gör valet självklart.
Eller varför inte Challes behandling av sitt hår, snacka om misshandel, f-n klipp dig o skaffa ett jobb!
haggen: Challes hår skiter jag fullständigt I.
På tal om Challe så är det intressant att se hans magnifika coching, han matcha Jeppe-Anger-Starkov mot LHC´s första lina, SMART
Tacka för det då timrås box ser ut som det är 5 mot 3 hela tiden, alla sitter i knä på Lindbäck.
Vi behöver en gris framför eget mål som kan hålla LHC-spelarna stången, alla ser ut att väga 70 kg i alla situationer på banan.
Ja det verkar tungt i år men å andra sidan har förening lite satt sig i den här situationen själv, och bättre har det inte blitt av att det är down i världs ekonomin....
Men det reder sig säkert, man får förbereda sig på en kval fyld säsong, om inget händer snart.
In med tyngd i laget!
Timrå måste frigöra, Starkov, Måns, Jeppe, Anger, M Carlsson fortare än fan , gör er av med dessa allsvenska medelmåttor medan tid finns.
B svensson bidrag till klubben är fan ett skämt.
Det är ju ett skämt och ett hån mot oss att dessa förträder laget i vårt hjärta.
Linkan o Challe, erkänn ert misslyckande och kliv av era poster Nu.
Roligt att se Sundquist. Lika bra som man trott, riktigt fint spel
Det måste finnas någon sorts konkurrens på backsidan.
Redigerad kommentar
Snoop:Egentligen är man ju en idiot som tror att Tik skall ha en chans mot LHC, och det är inte ikväll vi skall plocka points, men bara man ser skiten blir man ju less.. jag begär absolut inte att Tik skall ta poäng ikväll, men jag begär fan att vi får ett uttalande från vissa inom Tik att dom totalt misslyckats och tänker gör nått åt saken.
Vinst ikväll är väl som att vinna på lotto, men det är ju inte liksom det man retar sig på, utan hur jäkulst handlingsförlamad vår ledning är,
22 omg och allt är sig likt.
Håller med dig om alla utom fransmannen, han är ju en av få som alltid jobbar stenhårt och sådana går inte bort, han går ju in helt huvudlöst i varje närkamp, kul o se men kanske inte klockrent varje gång.
Pärssinen som innan säsongen väldigt gärna ville spela kvar i klubben, han måste ju verkligen ta sig en tankeställare som det ser ut nu.
Challe - Ingen bra tränare för juniorer!