Dream Team: Och nu menar vi kvalitetsfilm.. vackra poetiska och i det närmaste sensuella. De hjältar som är skådespelare har ofta namn som: John dough, Ron jeremy, Randy west, danielle, Shay sweet, Jenna jameson(min favvo) linda toren. m.m.... det är underbart med film...:)
GuRRa: Min tanke har aldrig varit att "ersätta" Jonas "Ulla" Uhlin. Det kan ingen göra - inte ens Påven!
Jag är "bara" en "blek" kopia som lovade att jag skulle upp på räcket i gårdagens match och ett löfte är ett löfte. Jag lever efter den principen. Att jag försöker hålla vad jag sagt. Oavsett om det är "fyllesnack" eller ej. Man får mer trovärdighet då och respekt.
Sen har väl jag precis som ALLA nån gång gjort brutit löften. Men som sagt var jag försöker låta bli att lova sånt jag vet att jag inte kan hålla.
Dream Team: det vet du.... men du har kvar dom, visa gurra dom så blir han lite knäckt om han inte redan sitter med dig...;) Han är ju ett harde core fan, och då menar jag av min profil bild...
Dream Team: Jag fick se Magnus Sjöstedts (ernie eagle) bringa redan på bussen seanst hem från Luleå, han lovade då att gå upp på räcket idag. Han höll sitt ord och var för mig det bästa ur läktarsynpunkt denna kväll. En typ av TIFO?
Grattis Timrå. Ni var bättre än oss även om 4-0 i matcher inte speglar hur jämnt det var. Men nu hoppas jag verkligen att ni tar SM-guldet. Lycka till!
Hockeymogulen: Låt ALLA som vill åka med åka med på semi , fyll minst 10 bussar med "galna" TIK-suppoters.Kom igen nu supporteklubben å vissa lite flexibilitet!! FORZA TIK I SEMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hockeymogulen: Jo , det är suveränt ! Jag får bara en sån känsla av att Timrå är på ett sånt underbart G som i början av säsongen . Det känns som om förväntningarna från tabellplaceringen är infriade nu, Kapanen är i storform, laget fungerar och det är bara segrar att vinna. Inget lag går säkert, det är en sak som är klar!
Trots mitt löfte om att hålla käften så känner jag mig tvingad att svara på det där. :)
Lägg upp ett register (mörkar ni lite så slipper ni få datainspektionen på er ;)) över folk som strular och låt dom inte följa med. Kör ni det datoriserat är det rätt enkelt att gå igenom listorna inför resorna och stryka såna man inte vill ha med. Vi var 28 bussar upp till hovet, hade nog varit lika jobbigt att kolla om alla som vill bli medlemmar har strulat eller inte. Problemet finns kvar, bara att det flyttas från registrering på resan till registrering för medlemskap. Nåja, jag säger som jag sa innan, det är eran grej, vill ni ha det så är det helt upp till er. :)
pallekuling: Hej du! Tycker att denna match som förekom tidigare igår var den snällaste uv de fyra men ändå stod Luleå upp på ett bra sätt och efter slutsignalen var ju alla polare igen.
Efter att Timrå ropats in en gång stod jag kvar och funderade på vad de galna lapparna höll på med, men kom snabbt till insikt att dom ropade in sitt lag för att tacka för säsongen. Dom kom oxå ut och tackade sin klack varefter vi som var kvar i Timråklacken applåderade Luleå när de skrinnade ut igen. Ett lovvärt initiativ.
När man ser tillbaks på matcherna hade man väl inte kunna drömma om 4-0, men Timrå lirade smartare än LHC och det fällde avgörandet + Markus Åkerblom som mörkade sin form i 50 omgångar men nu????
På hemvägen hoppades man att MODO skulle pilla in pucken så att det blev ett länsderby i semin, men tyvärr....
Nu spelar det kanske ingen roll men som Timrå har spelat i kverten får all lag det svårt!!!!!!!!
TITAN: Jag är oxå inne på din linje, varför tvingas till och bli medlem om man skulle vilja åka på någon match? Ta 50-100 spänn mer för icke medlemmar. Jag har inget emot supporterklubben, tvärtom jag tycker att ni gör ett bra jobb!
Dysso: Men om dom löser medlemskap och jävlas kommer de nog med största sannolikhet att bli avstängda, och det är svårt att göra med nån som inte är medlem. Kan vara svårt att hålla reda på alla om det är 4-5 bussar som far...
Vill någon åka med för att jävlas så kan dom nog tänka sig att betala nån hundrig extra och bli medlemmar. Man vet trots allt vilka det är som åker med, medlemmar eller inte medlemmar. Nåja, det är väl erat huvudbry, så jag ska lägga ner mina inhopp i den här debatten. Ni har säkert era skäl, jag är inte tillräckligt insatt för att döma er.
Lulekickan: Tack, jag måste erkänna att jag hoppats att Timrå inte fått LHF i kvarten eftersom jag vet vad Luleå kan när de är som bäst. I efterhand känns det bara bra att konstatera att det gick vägen. Vem vet som hade hänt om Luleå avgjort match nr 2 ?
TITAN: Det skla även sägas att det var jag och de andra då sittande styrelsemedlemmar som tog det beslutet, jag tycker inte att det är nått konstigt med de reglerna... Vill du så kan du få ringa mig så kan jag förklara min ståndpunkt i det hela...
En av fördelarna är att man kan få med fans från det "andra" laget också. Klart kul att få med lite motståndarsupporters på resan, upplagt för kul debatter! Vi hade t.ex. med trevliga djurgårdare på "invasionen" till Hovet i slutet på serien. Jag har åkt med TIK031 till HV's hemmamatcher .. Alla tjänar på en trevlig stämning!
willysson: varför? ni får inga pengar, jag ser matcherna ändå. är det nån som är patetisk så är det väl du, å alla som kräver medlems¨kap för att åka. det är bara timrå´s supp.klubb som har det kravet, å dessutom hänvisar till att svenska hockey-förbundet kräver det. det finns inget sånt krav, det de begär är att alla ska vara registrerade, vilket man kan göra via kör-kort, id-kort. läs inläggen från andra supportrar.
men jag älskar TIMRÅ, vare sig jag får åka med eller inte.
pallekuling: Var alla lika glada över lottningen? Skulle inte tro det - jag och många med mig har hela tiden sagt att vi skulle ha föredragit att lottas mot DIF som vi har betydligt lättare för än TIK.