Kulltorp: Stod i Tidningen Ångermanland i dag
Mats Hansson
110496 · Nästa » Till forumet
Sv: Mats Hansson
Förlåt, Peo Larsson betyg av Mats Hansson ska det vara eller ska det inte??
Svenskan är svår på måndagsmorgonen efter en veckas nattjobb!
Svenskan är svår på måndagsmorgonen efter en veckas nattjobb!
Mats Hansson
Läser om Mats Hanssons betyg av Peo Larsson efter 4 nationsturneringen i Sollefteå i helgen:
"Det stora utropstecknet under turneringen. Vår klart bästa spelare mot Finland o vi är nog lite överraskade allihopa av honom."
Låter inte helt fel, va? :))
"Det stora utropstecknet under turneringen. Vår klart bästa spelare mot Finland o vi är nog lite överraskade allihopa av honom."
Låter inte helt fel, va? :))