En gammal bekant tänker försöka spela upp Piteå HC i Hockeyallsvenskan. Sett till de kvalitéer han visade upp hos oss m.m säger jag lycka till.
R Nilsson verkar vara rätt nöjd med insatsen senast. Jävla chokladtomte!
DJ Hemp: "..Men jag vägrar samtidigt att oroa mig för Löven och Troja..." Nu ska vi inte ingorera faran med denna djävulska plan, som Grekerna gjorde.
Annars kan man hoppas att vi bara möter lag från övre halvan av tabellen. Känns som vi har bättre statistik mot de lagen än åtminstone ett gäng av lagen på undre halvan... kan mycket väl vara tvärtom men hursomhaver är kombinationen Timråvinst mot topplag och efterföljande match/er mot "sämre" lag en urdålig tradition. Där går vi bet 9/10.. känns det som.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
fredriko74:
istället får du betala 89 kr för att höra Mats Strandberg , han verkar tycka det är oerhört intressant att spelarna i dagens match har haft andra klubbar i karriären
Skulle betala mycket för att få höra vad Rolf Nilsson säger nu i periodpausen.
Lite trubbigt är det ju , men 3 mål på 20 minuter går ju det med ......
Mora var effektiva iaf .. de var väl i princip första anfallet
Men - när vi har facit över denna epok i TIK:s historia kanske det visar sig att vi har goda skäl att anse att degradering och efterföljande påtvingad rekonstruktion var den nödvändiga vägen för Timrå att ta sig tillbaka till toppen.