1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614894 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1610568

Sv: Mora IK - Timrå IK 2014-02-01
sargad:

Hur värdelösa vi än må vara i nuläget, så har jag gått vidare från det där nedersta strecket. Det bekommer mig inte längre. Vi hänger kvar i en svängig, men totalt sett ändå rätt grå säsong. Ett ojämnt lag i mängden, inte tillräckligt kasst för att åka ur och inte heller det minsta i närheten av en plats i solen (SHL). Ganska onödigt att vara här och skriva egentligen, men vad fan...

Svarskommentarer

Sv: Mora IK - Timrå IK 2014-02-01
DJ Hemp: Det där min vän, det var årets säsong i ett nötskal. En närmast komplett sammanfattning.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer