Tack för det. Var inte så svårt egentligen. Bara att skriva rakt av när man är less. Skickar mest inlägg här för att forumet ska undslippa sin död. Har i kväll snackat med Brasilien, kollat lite på mellon och slötittar nu på Sherlock medan man tar några stänkare. Återvänder dock med jämna mellanrum till detta forum för att se hur ni andra känner det. Inte särskilt uppåt i några rödvita hem nu givetvis, 1-6 i Mora var inte vad man ville gå till speluppehållet med... Fan!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer