Woody: Håller med. Jag tänker inte skylla på domaren, han har varit usel men det är inte därför vi förlorar. Otroligt loj match. Samtidigt får man tänka på skadorna vi har på tongivande spelare (Lööke, Ohlsson och nu Hartmann).
Dock fattar jag inte alls vad förstalinan med Dahlén i spetsen har sysslat med.
Domaren kan fan inte fått ligga på länge eller något. För helvete ha lite känsla för spelet. Skulle vara väldigt intressant vad Boyce ens sa? Grina mer, pissdomare.
jokklas: Jag tycker att det är fruktansvärt beklämmande att se vår förstalina ha noll engagemang. Skandal. De ska driva laget, inte driva omkring. Det händer alltför ofta. Bänka, och inför löneavdrag.
Woody: boyce har varit lika bra sen han började ta sina första skär i Timrå. Bara att ingen har sett honom då han haft denna defensiva roll. I början av shl förra året var han klart Timrås bästa spelare. Boyce har alltid varit min favoritspelare och kommer alltid vara! Ge killen ett C eller A på bröstet!
Jockz: Tänkte på det med. Känns som att det var ett bra val av nubben faktiskt, att hitta någon som kan köpa den rollen som självklar andramålvakt samtidigt som han brinner för klubben, och inte kostar speciellt mycket.
Heisenberg: Ja, man var en av de mest skeptiska till Ohre när han presenterades innan säsongen, är väl bara att lägga sig platt och erkänna att han överbevisat sin förmåga såhär långt.
Ohre har överraskat på mig så in i helvete hittils på sina matcher han stått, kul att se. Synd med skadan på Hartmann, men inte förvånad. Grinar riktigt illa nu med skadorna. Detta kan sluta hur som helst.
sargad: Han måste ligga nära 95 nu. I sådana här lägen måste man bara älskar Boyce också! Han är överallt och alltid med klubba och kropp på rätt ställe. Kan vi få de lite tempo i tredje nu då!!