gud: Ja, man blir nästan orolig när dom vinner SCA-cupen, det har oftast betytt att det blir en tung elitseriesäsong. Men det måste vända nån gång det också.
RocknRolf2: Tror du att dessa pengar plus de slantar vi med garanti har över sedan div. spelarövergångar kommer till någon som helst nytta den här säsongen?
ernie eagle: Helt klart. Av de matcher jag har sett på försäsongen så har jag blivit imponerad av Carl-Johan. Speciellt eftersom man inte har haft några större förväntningar på honom. Kanske har Nubben hittat ännu ett guldkorn, en oslipad diamant.
geggelundin: Calle har något stort inom sej och det skall vi locka fram i vinter. Jag såg direkt på första isträningen att han var något utöver det vanliga.
Vissa spelare tar det lite tid att se potentialen hos, medan man ser direkt hos andra.
Sen skadar det ju inte att Calle är en synnerligen trevlig prick med en skön inställning som sätter laget i främsta rummet.
Calle har definitivt inte gjort sin sista match.
VÄLKOMMEN TILL TIMRÅ CARL-JOHAN!
Jag ser fram emot att få stifta en ännu närmare bekantskap med dig!
Metal Guru: Okey, ja skjuta mycket verkar ni ju göra. Kan tänka mig att båda tränare isåfall är rätt nöjd. Vi bör nog vara rejält nöjd med försvarsspelet, målvaktsspelet, hyffsad utdelning också på skotten.
fick ett SMS av Harri, geggelundin: Temat för dagens träningsmatch är att öva skott. Dock ska man försöka ha pucken i fortsatt spel, och inte ta onödiga spelavbrott. Han är nöjd med killarnas insats så här långt.
Metal Guru: Ja, ni höll väl uppe era siffror som det ser ut. Vi höjde väl våra med ett par procent. 29-16 i skott, men 0-2 i mål. Gott betyg till målvakt/försvar såhär långt.