1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590214 inlägg · 6217 ämnen

Ny reservkeeper

« · 253654 Till forumet

Ny reservkeeper
Daniel Sperrle LHC är TIK intresserad av enligt Östgötacorren skall han föra förhandlingar med TIK.
Han skall lämna besked efter kvalserien hur hans framtid kommer att se ut !
Kommentera

Sv: Ny reservkeeper
Kokobello: Nättidningen eller pappersvarianten? Vore tacksam om du pekade på nyheten.
Kommentera

pettsson: Läser i Corren att Sperrle har tvåårskontrakt med LHC...
Kommentera

Dream Team: Samma här. Det var därför jag undrade hur sant det var. Domustrappan nästa. :o)
Kommentera

Sperrle kan vi glömma för hans kontrakt med linköping går ut 2004-03-30 var jag in på deras hemsida och läste... Men jag har därimot S-valls keeper Danielsson har jag hört vissa rykten om att dom förhandlar!?....
Kommentera

krikke: Satsa på Fagerström som andre målvakt!
Kommentera

Veronica: Precis, vi har en J-20 landslagsmålvakt i junior leden och han borde helt klart vara andra keeper nästa säsong.
Kommentera

Frella: Varför söka en målvakt ,när vi har en egen junior som kan utvecklas med hjälp av Kimmo och en egen junior kostar inte så mycket i lön heller jämfört med en målvakt utifrån!
Anders Huss som andre tränare vad sägs om det?
Kommentera

Veronica: Om Kimmo blir skadad nästa säsong, tycker du då att Fagerström är mogen att axla målvaktsposten ?
Jag tycker inte det, det är för tidigt för Fagerström att axla jobbet som andre målis även om han är en J-20 landslagsmålvakt.
Så innan Fagerström har växt in i kostymen, så behövs det en ny målvakt istället för Fredrik.
Kommentera

Baker: Jag håller med dig, jag tror inte att Fagerström är beredd att kunna ersätta Kapanen, inte än iaf, men om några år kan han säkert göra de.
Kommentera

Baker: Men om han inte får chans i A-Laget kanske han lämnar TIK istället, ska ta vara på de potentiella ES spelare som finns i klubben. Låna ut han till Svall är ingen idé då han får öppna båsdörr där istället, skulle Kapanen gå sönder så pass mycket att han inte kan spela mer får man naturligtvis värva en ny. Fagerström och Freddan är dessutom av ungefär samma klass.
Kommentera

« · 253654