Veronica: Om Kimmo blir skadad nästa säsong, tycker du då att Fagerström är mogen att axla målvaktsposten ? Jag tycker inte det, det är för tidigt för Fagerström att axla jobbet som andre målis även om han är en J-20 landslagsmålvakt. Så innan Fagerström har växt in i kostymen, så behövs det en ny målvakt istället för Fredrik.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag tycker inte det, det är för tidigt för Fagerström att axla jobbet som andre målis även om han är en J-20 landslagsmålvakt.
Så innan Fagerström har växt in i kostymen, så behövs det en ny målvakt istället för Fredrik.