1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Play off

1940500 · » Till forumet

Sv: Play off
Timråit H-sand: Ring Anticimex o lägg ut lite råttgift!!😎😎

Sv: Play off
TD: Måste berömma mig själv enligt c more nr 6 bäst i IKO

Sv: Play off
TD: IKO spelar som Timrå ifol ruggigt säker försvarsspel men AIK har spetsen Holm som är hur bra som helst ledning nu IKO starkt

Sv: Play off
Bara jag som noterat att AIK och även DIF väldigt ofta får ett PP I början av matcherna på hovet? Domarna pallar inte trycket?

Sv: Play off
Timråit H-sand: Tycker överlag nivån ser lägre ut. Det är knappt någon press i offensiv zon alls. Försvaret står som i boxplay med 5e spelaren lojt viftande med klubban mot puckinnehavaren. Sen är de otroligt många felpass och fummel också, men nu kollar jag på matchen för att hitta misstag också :).

Överlag tror jag att både årets Timrå och fjolårets Timrå hade plockat en serie bäst av 7 mot båda dessa lag.

Skrivit av den oändliga optimisten.

Sv: Play off
Och där var iko ikapp

Sv: Play off
Timråit H-sand: Oskarshamn har Dahlroth men räcker inte med en femma för dom AIK har stjärngäng minst sagt har sett dom i någon match och är outstanding

Sv: Play off
Öndulat: Viktigt för matchen där. Råttjävlarna ska nog inte ropa hej än i alla fall!
Men känns som Råttjävlarna blir tuffast i ett ev kval...Och Hovet dessutom fullt med ohyra😈!

Sv: Play off
TD: Tycker Oskarshamn gör det väldigt lätt för AIK också

Play off
AIK ser ut som ett SHL lag hua om vi skulle få möta dom...

1940500 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer