1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1940415

Sv: Play off
Timråit H-sand: Tycker överlag nivån ser lägre ut. Det är knappt någon press i offensiv zon alls. Försvaret står som i boxplay med 5e spelaren lojt viftande med klubban mot puckinnehavaren. Sen är de otroligt många felpass och fummel också, men nu kollar jag på matchen för att hitta misstag också :).

Överlag tror jag att både årets Timrå och fjolårets Timrå hade plockat en serie bäst av 7 mot båda dessa lag.

Skrivit av den oändliga optimisten.

Svarskommentarer

Sv: Play off
Bara jag som noterat att AIK och även DIF väldigt ofta får ett PP I början av matcherna på hovet? Domarna pallar inte trycket?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer