Publiksiffran Tips!
72575 · Nästa » Till forumet
Sv: Publiksiffran Tips!
Idag bör det vara närmare 5000pers ihallen det är nu det gäller vinna el försvinna alla matcher är svåra i kvalserien hoppas alla förstår det och kommer och hejar på vårat TIMRÅ.
Sv: Publiksiffran Tips!
Rådbjer:
Det är nåt som går, jag släpper "mördare" och det lever rövare i magtrakten.
Olla gör man inte på hockeyn va ? eller är det nåt nytt TIFO ??.
Det är nåt som går, jag släpper "mördare" och det lever rövare i magtrakten.
Olla gör man inte på hockeyn va ? eller är det nåt nytt TIFO ??.
Sv: Publiksiffran Tips!
mike: Just precis!
Ingen kommer att missa var jag står heller! Om ni ser en ensam person mitt i folkhavet o ingen annan står närmare än 5 m, då är det jag!!
Jag är nämligen ruskigt dålig i magen!!!
Ingen kommer att missa var jag står heller! Om ni ser en ensam person mitt i folkhavet o ingen annan står närmare än 5 m, då är det jag!!
Jag är nämligen ruskigt dålig i magen!!!
Sv: Publiksiffran Tips!
Ska läggas till fyra hundar två "katter" och rådbjer då´ra!
Håckla:
Häärligt med optimistiska realister också!
Håckla:
Häärligt med optimistiska realister också!
Timrå IK - för den som är vaken