Att UD presenteras som nyförvärv på söndag har faktiskt jag också hört. Men om detta rykte har samma källa som det jag nu läst här på SS det vet jag inte. Den som lever får se.
chefen12: Ähh, vem har aldrig smygit bland julklapparna dagarna innan Jul bara för att få reda på vad som komma skall? Alla läser ju inte heller gbn om det nu skulle vara så. Enligt säkra källor skall även Pasi Petriläinen presenteras på Söndag.
men om det är sant så skulle det var väldigt trevligt både för timrå och fansen...men vissa verkar ta illa upp för det jag skrev,det var inte alls vad jag menade med inlägget.
chefen12: Härligt! Fast det är nog ingen som litar på de där ryktena riktigt... Inte ens jag, som VET att han SKULLE ha varit klar redan i mitten av November. ;)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.