powerTIK: Och jag som trodde att "Kuben" Andersson var Timrå hataren number one. Karljäveln har ju sett till att vi förlorat både mot MODO (charging) och mot FBK (straffen)
Jensen_12: Har Sopcast men det funkar inte. Klickar på Sopcast länken, och då startar sopcast, med denna adress - Channel - 38794. Sedan säger denna att kanalen är offline.
lincoln: det är ju Lärking som dömmer han är ju den största jävla timrå hataren i dommarkåren för fan blir så jävla förbannad på karln många jävligt billiga utvisningar hittar han den på Koskinen var ju ett stort skämt
haggen: Haha. Det var så ljumma reaktioner här inne så jag visste inte om han hade gjort mål eller om han hade åkt ut för nått dumt. Vanligtivs när nån gör mål brukar man kunna läsa "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL". Men nu fanns det inga sånna inlägg.
- Vad är det med de senaste matcherna??? Tycker att vi får alla utvisningar mot oss och nästan ingenting med oss.
Ja - jag vet att man antagligen är enögd, men nu är det väl verkligen så att vi får betydligt fler emot oss än med??? Utan att för den skull spela speciellt fult??
Leffe: Skulle nog säga att som utomstående så tycker jag båda målen borde blivit bortdömda. 1-0 för att han trycker in er back och pucken och 1-1 för att han som var fri helt klart ligger i målgården när målet görs.