Okej, då är jag med. Du är ungefär som min gode vän Sven. Helt rätt att pissa på de man blir förbannad på i stridens hetta, bara det att vi oskyldiga som drabbas av stanken måste få reagera lite... :-)
Gillar dig också... Må bästa lag vinna, bara det går juste till! Hoppas sedan att vinnaren går hela vägen...!
Joji, Nanne var pinsam som vanligt... Tur att Parma-Modena fanns att tillgå på C+, om än inte den mest underhållande av italienska Serie A-matcher. Imorgon kväll däremot... Juventus-Inter! Det är då det gäller... Forza Inter! Känns oerhört tungt på förhand, men om TIK kunde fixa Lule på bortais så... Forza Vieri!
DJ Hemp: Var väl för det häringa fotbollshelvetet som matchen mellan Lulä - Timrå utgick på C+Zap eller? Skitsamma - såg lite snuttar från endel matcher idag och det börjar att kännas att fotbollssäsongen börjar att närma sig med stormsteg.
Söderöver: På tal om Lander. Enorm skillnad när han var tillbaka. Han är inte längre någon vass offensiv spelare men hans styrka på puck gjorde stor skillnad i offensiv zon. Bland annat.
Okej, då är jag med. Du är ungefär som min gode vän Sven. Helt rätt att pissa på de man blir förbannad på i stridens hetta, bara det att vi oskyldiga som drabbas av stanken måste få reagera lite... :-)
Gillar dig också... Må bästa lag vinna, bara det går juste till! Hoppas sedan att vinnaren går hela vägen...!