Gathlopp: Kivenmäki med ett ass idag. Dom torska med 5-3 dock. Men han har riktigt fina händer alltså. Den där spelförståelsen bör han definitivt kunna få utdelning på i SHL också, framför allt i powerplay.
Gathlopp: Ja idag så fixar jag lite slantar till ungdomarna i Timrå genom min föredetta chef!!! Jag har dragit in en riktigt vacker slant på trav så han kommer att få 10k att foga in i sponsringen!!!🤣🤣🇱🇸o dom ska bara gå till ungdomsverksamheten!!😎🇱🇸🤣
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.