T T: Det får Willysson svara på ;) Jag kommer inte ihåg hur lång tid det tog. Det enda jag minns var att vi vann i den match jag var där. Vi åkte minibuss och hade småtrevligt.
Hur som haver tar det en jävla lång tid. Inte direkt nolaskogs.
Skarin: Klart vi ska rikta in oss på övernattning, trots apläget vad gäller restid. Jag har redan kollat på semester på måndagen. Men frågan är förstås hur många som kan greja det en måndag..?
Anders N och redline: Sluta länka till den där fjanten nu. För att ens ta honom på det minsta allvar måste han iaf skriva en JimmyH-lång krönika kring ämnet. Herre-gud.
ralus: Han är oerhört bra som kommentator också..opartisk o neutral hållning till alla lag även när Frölunda spelar..
samtidigt både avspänd o personlig i kommentarerna...Han har den där "balansen" som en skicklig kommentator behöver ha.. annat är det med Canal digitals Virus..där lyser Hans högst egna personliga preferenser igenom konstant...
Skarin: Det är klart vi åker hem igen efter onsdagsmatchen. Däremot hade jag tänkt sova över därnere när det blir dubbelmatcher! Inte snack om något annat.
Köper det du säger med att vi måste vara tydligare. Fin idé med att använda YouTube till det och är något vi pratat om. Får se vilket format vi får till det i.
Allt du nämner är nyckelfrågor och större frågor för mig än att ... | Läs mer