Sputnik: Jag fattar inte att vi inte har någon struktur i spelet. Jag ser då inga linjer. Vi anfaller en och en och ända fattas det folk bakåt. Var är alla människor?
FH - avdammad: I år har vi varit allt annat än en lagmaskin, Wedin IK skulle jag hellre kalla det, det är bara han som kan dra den extra gubben och öppna upp i anfallszon.
Sputnik: Förlust med 3-2 är ändå ett fall i rätt riktning. Svedbergs fall är i nedåt riktning. Hela Timrå står och faller, och vi faller i alla fall ner.
20 min ångest kvar ikväll... OM det inte blir förlängning? Eller vi gör en Sverige mot Norge i fotbollen igår... Vi vänder på steken och vinner med 4-3!!!
Affe_TIK: Tar man verkligen laget 1 vecka från kvalspel för att åka skidor? vilket jävla fiasko om t.e.x Wedin/Larsson ramlat och skadat sig, ja jag vet att risken är liten, men jag tycker det är idiotiskt, alla är knappast proffs på skidor/snowboard, det är inga risker man tar, märkligt val av aktivitet om det stämmer.
Synct: Något måste göras i tredje. Vi måste gå ned på folk och Wedin måste få bättre sällskap. Oskarshamn kommer garanterat att spela defensivt i tredje så nu måste vi ha kedjor med spelare som kan passa sig fram genom muren.
Såg delar av den häringa platsannonsen på någon sida på neeetet:
"Är du en typ hockeyspelare men inte direkt har vinnarskalle, vill du ha trevligt utan krav på prestation, vi är ett skönt gäng som spelar i högsta serien men vi har väl ... | Läs mer