1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL ˇ 606533 inlägg ˇ 6213 ämnen

Silly Season 09/10

Sv: Silly Season 09/10
Skarin: Låråån Mönjie. Typ.

Annars kan du plugga in detta tills han kommer:
Bonjour et bienvenue ā Timra IK, Meunier! Nous espérons que vous apprécierez avec nous.

Möölinöö säger bara vissa fjollor o den här meningen:
Voulez-vous ętre cuillčre avec moi ce soir? :)

Hahl Bundy: Haha. Ja, så uttalas det nog skulle jag tro. På ett ungefär iaf. Ett gott franskt vin helt enkelt ;)

Skarin: Det är bara att plugga franska, sippa rödtjut o tugga vitlöksklyftor så kommer han att flytta in hos dig :)

Hahl Bundy: "Möölinöö säger bara vissa fjollor o den här meningen: Voulez-vous être cuillère avec moi ce soir? :)"

Skönt att se dig i gammal god form, då du ser möjligheterna. Jag har varit uppriktigt orolig för dig. Nu känner jag dock lugnet.

;o)

Skarin: Låra(ng) Mön(i)je. ;)

Hawerchuk: Låraan Manjee kanske ?

250kg kärlek: Vad skönt. :)
Il termes de pouvoir parler le franįais est sensuel o si sexy. Quelques mots en franįais et tout est réparti pour une belle soirée. Mais pas de honte pour lequel il est exécuté.

Trevlig sommar!

Andersson: Jag har ju sagt hur det uttalas.

lungan:
Skador kommer att komma som ett brev på posten, fan det är ju Timrå vi snackar om! :)
Ska det här laget kunna lyckas så måste luckorna i första femman fyllas med tunga namn.

ULF L:helt rätt,laget ser otroligt tunt ut om man nu inte får in rejäla kvalitets spelare..

Långben:

Pärssinen - Skadebrabbad i egen hög person

Hynning - Skadad frekvent

Sonnenberg - håller han?

Cartman:

Pärsinen - hörde att han ska åka otränad med gipsvagga i år finnen.

Hynning - massor med glidmedel annars kan han komma i kläm och få ont.

Sonnenberg - karaktär som levererar som vanligt.

Och så här gick tongångarna på den här sidan för nästan exakt ett år sedan:

"Sv: Silly season 08/09
Jensen_12: Ja Kalinin skulle inte sitta fel, dessvärre blir de nog ryssland för honom, men hoppas kan man alltid göra, men silly season för timrås del har varit totalt stendött ju.

Snoop @ Timrå 2008-06-04 19:53 "

Äntligen nåt på gång...imorgon kanske...

zita:

Ja du, det blir väll bara att vänta tills kl. 00.00 och gå in på St.nu och se vad som har hänt

Cartman: Inte stod de mycket där inte

Snoop: Nepp inte mkt där inte. Nu väntar man ba på NHL match :)

Snoop: nånting stod det iaf :)

Snoop: då väntar vi på dagbladet då:-)

Cartman: Ah, först lite NHL och sen så kmr dagbladet upp strax efter, fin fint =)

fettsteffe: Kul med Z mål :)

fettsteffe: Kul med Z assist :)

fettsteffe: Zäta o Franzen verkar på tårna, hoppas wings vinner :) Bra match hittills.

Snoop: Japp, bucklan ska tillbaka till MEDELPAD =)

fettsteffe: Precis, synd med ett pngvin PP nu i slutet på första, bara hoppas dom inte släpper in nå mål här nu.

Snoop: surt :/

fettsteffe: Lugnt vi vinner endå

"Laurent Meuniers nästa klubbadress blir Timrå IK. Parterna är överens muntligen, erfar Dagbladet."

KniveN: Jag vill se pressmeddelanden på hemsidan istället för Robban som säger "det är inte klart men näära"

Hoppas verkligen dom är nära med en förstcenter också.

KniveN:

"Skrivet 3 jun 2009 07:18 JIPPI (Ej registrerad)

Det blev plan E.....Vad kommer härnäst, En polack?
Var skall detta sluta........????
OTROLIGT!"

såg att nån hade kommenterat detta på dagbladet och jag måste bara sga att det är skrattretande, han verkar glöma bort att det är en som spelat 9 Vm och ett OS, Det är det inte många andra tredjecentrar som har.

är helt nöjd om han blir vår tredjecenter:-)

Kollar man på Meuniers meriter så verkar han duga gott som 3:e center. Man måste minnas att karln knappast kommer vara mer defensivt lagd vad gäller hans uppgifter. Misstänker att det är en kille man vill ha i Boxplay osv. Tror inte att man räknar med 40p från honom direkt.

Med detta sagt har jag aldrig hört talas om karln förut så jag har egentligen ingen koll på honom.

dr-nix: Err det där blev lite fel, hehe.

Man måste minnas att karln knappast kommer vara mer defensivt lagd vad gäller hans uppgifter ==

Man måste minnas att karln knappast kommer bli en offensiv klippa utan kommer snarare vara mer defensivt lagd vad gäller hans uppgifter på plan osv.....

KniveN: Det står också i artikeln att klubben är långt framme i arbetet med en förstecenter och en ytterforwrad. Det förvånar mig lite, eftersom namn på namn blivit avskrivet den senaste tiden. Någon som har minsta aning om vem/vilka som kan vara på ingång?

Daniel Corso förstacenter?

T T: Huh? Vad har jag nu missat?

T T: Why not... EP:at? ;P

jens_88: ser MYCKET intressant ut......GO TIK!

erathoo: en sak som känns lovande är att om det blir Corso-Gabriel-Meunier så är det betydligt mycket mer rutin i center spelet

jens_88: Hoet blir så, då ser de ju väldigt intressant ut, men muntligt är muntligt de ska stå på tiks hemsida nu också att de är klart innan man får jubla för mycket.

jens_88: absolut....vete sjutton om inte truppen ser minst lika bra ut som inför förra säsongen :-P

jens_88: Ja nu jävlar händer det saker :D Den där Linkan, jäklar vad han har mörkat!

erathoo: Ska vi gissa på ett pressmeddelande mer Meunier, Corso och Pikkarainen innan veckan är slut?

fettsteffe: Sluta oroa er, allt är efter TJ gudomliga plan..
Den följs in i minsta detalj

jens_88: Är inte orolig, jag bara jublar lite försiktigt ;)

jens_88: Man verkar prioritera fart, det är laget kanske hade passat Tenkrat bättre?

jens_88: nästa fas blir en stor champangeflaska till mig.
en gul guldhjälm alla rikardoostyle:P

Anonymous: Tenkrat är en personlig favorit och jag följde honom lite när han spelade i Finland osv, jublade skitmycket när han kom till Timrå men min favorit visade sig vara rätt speldum tyvärr, de är väl de som Tenkrat snubblar i att han är speldum och han var ju en besvikelse, och han var väldigt väldigt dyr, men jag hoppas de lossnar för honom i Skellefteå men hos oss passade han inte in tyvärr.

Anonymous: Det har varit mycket ungt på sistone, men nu verkar rutinen komma, bra också att den finns/kommer finnas på centrarna! (inget klart på varken 3:e eller 1:a än så länge)

Dock så var han inte så stor och tung, men han får åka ifrån alla ist, eller tackla som på Sportbladets bild =) Tacklingen påminner om när sanny tacka Yetpack!

fettsteffe: Btw, när vi "värvar" 1:a centern då är det en poängmaskin som är klar när vi "värva" 3:e centern då var det en drömvärvning, sportbladet har kollen :P

« ˇ 1162789 ˇ »