1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590227 inlägg · 6217 ämnen

Skandal

« · 1533290 Till forumet

Sv: Skandal
Dream Team:
Jasså det stod i Expressen, ja då är det säkert sant.
Sorry!
Kommentera

Per HApps: Nej, men enligt artikeln skulle DIF tydligen ha sagt upp hans allt annat än billiga kontrakt av skälet att det inte var giltigt i allsvenskan. Det kanske stämmer, vad vet jag men det var inte det jag menade. Klart som fan att DIF inte var sugna att betala hans lön en serie ned. 
Djurgårdens IF är Marcus Nilsons moderklubb. Moderklubb, Marcus, ta och smaka på det ordet en sekund eller två. Nåt som kan kallas heder trodde jag att du hade i kroppen trots allt men icke. 

Kommentera

Dream Team:
Lugn i bussen nu. Eller har du läst hans kontrakt med DIF?
Kommentera

El Maco: Jag ser att Marcus Fittan Nilson ska prova att kräma lite stålar från sin moderklubb. Jag som inbillat mig att han vuxit upp och fått lite grepp om tillvaron hade tydligen fel.
Kommentera

Äh. Bobbarna vände och vann på straffar. Skandal.

Kommentera

Johan J: Medelpads näst bästa lag.
Kommentera

El Maco: 4-2 nu. Kovland tar för sig!
Kommentera

Greven: Kovland leder även skotten stort efter två perioder.
Kommentera

El Maco: Och Kovland leder efter två, 3-2. Heja KIF!!

Kommentera

Jamenvafan! Ser i twitterflödet till vänster att Jocke (med flera Timråiter) är på hockeyderbyt i Ånäshallen. Och Jocke håller på bobbarna! Okej, han har visst spelat med dom. Men frågan är om det inte är skäl att skeppa honom att göra såna uttalanden.

Friberg twittrar om Skövde. Bättre det!

Redigerad kommentar

Kommentera

Swordster: Det är möjligt... men jag tror å andra sidan inte att Hardy tittade så mycket på Nordgren... Hardy vet mycket väl var han har Gunno... däremot var det väl en eller två DIF:are som han kollade in... tro det elöler ej men t.o.m. kvällspressen verkar tycka att det är lite väl många DIF:are som blir uttagna till landslaget i dessa tider
Kommentera

RedEagleJkp: Ah, så var det ju såklart. :o)
Kommentera

RedEagleJkp: Inte bättre än Nordgren i alla fall...
Kommentera

pettsson: Tror inte att han menade att Mackan var i en klass för sig i matchen... tror han menade att Mackan var i en klass för sig i relation till de spelare som Hardy tagit ut i landslaget vilka han studerade under matchen... med andra ord en liten pik till Hardy att han kollar på de spelare som ska försvara Sveriges färger i Baltika medan han ratat en sådan som Mackan som var bättre än dessa
Kommentera

Frella: Nej, jag var också lite skeptisk. Han tog nog i lite extra eftersom det gällde en påtänkt landslagsspelare. Mackan är, som du säger, inte den som "dominerar". Kan har gjort mycket mål hittills i år men de har inte kommit av att han skulle vara självisk.
Kommentera

pettsson: Thornéus är ju i en klass för sig vad gäller häxjakten på vilka spelare som ska vara med oxå, även om jag nu tycker att kanske Mackan borde fått chansen. Mackan må ha gjort ett ass och ett mål igår, men att Mackan dominerat matchen har jag svårt att tro, han är liksom inte den spelartypen.
Kommentera

MB: Aftonbladet menar att Mathiasson var i en klass för sig i gårdagens match. Laget till Baltica cup verkar vara mycket av ett testlag så vi får väl helt enkelt hoppas att Hardy tycker Mathiasson är för bra för denna uppställning och att han får sin chans i en viktigare turnering.
Kommentera

dr-nix:Jo jag fattar men Hardy!!.....skulle vara kul och se vad dom skulle uträtta.
Kommentera

MB: även känd som TIKs bäste tekare under sin tid hos oss...men du skojade bara visst (för du är väl inte så ignorant eller?)
Kommentera

MB: tips, Lind är center....
Kommentera

dr-nix: Hardy fattar inte vad den konstellationen skulle göra....vem tekar!!!
Kommentera

f-n vilken kedja i landslaget !
Mackan-Lind-Nordgren
Kommentera

Skandal
Det är tamefan skandal att inte Mackan är med i Tre Kronor, när dessutom inte Lind heller kom med så är det första gången man önskar att det går åt H-te. Synd bara för Gunno o Co kommer i klämm då, men va f-n Hardy måste ju ha nåt fel.....Och Robban måste ju också få chansen...vilka jobbar hårdare än #12# o #29#... vad är det som händer i Landslagsledningen.

Härliga poäng idag.....
Kommentera

« · 1533290