Jamenvafan! Ser i twitterflödet till vänster att Jocke (med flera Timråiter) är på hockeyderbyt i Ånäshallen. Och Jocke håller på bobbarna! Okej, han har visst spelat med dom. Men frågan är om det inte är skäl att skeppa honom att göra såna uttalanden.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jamenvafan! Ser i twitterflödet till vänster att Jocke (med flera Timråiter) är på hockeyderbyt i Ånäshallen. Och Jocke håller på bobbarna! Okej, han har visst spelat med dom. Men frågan är om det inte är skäl att skeppa honom att göra såna uttalanden.
Friberg twittrar om Skövde. Bättre det!
Redigerad kommentar