1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Slå sig på bröstet?

125003 · » Till forumet

Sv: Slå sig på bröstet?
rådbjer:

Slår du dig verkligen "för bröstet" om revbenen tar stryk? ;-)

Sv: Slå sig på bröstet?
rådbjer:
Finns ändå en liten skillnad där.... Kan inte påstå att AIKS inledande tre matcher känndes speciellt svåra....
AIK hade båda nykomlingarna i början plus ett MIF som inte alls var på G de tio första omgångarna.....
Känns som TIK övertyget betydligt mer än Vad AIK gjorde i inledningen av fjolårssäsongen.

Sv: Slå sig på bröstet?
rådbjer: Det ligger ngt i det du säger.... viktigt att vi krigar i alla 47 omgångar som är kvar. Det vi kan glädjas just nu över är att vårat Timrå inte är så dåliga som alla experter på förhand ville ha oss till.

TIK-POWER

Slå sig på bröstet?
Vill bara säga att det är otroligt härligt att lyckas gneta till sig 9 p!

Hoppas min tes håller i sig hela säsongen för TIK: Mål förtjänar man inte, Mål gör man!!
O hittills har väl det stämt :))
Sen är det väl bara bra om alla lag gör sin sämsta match mot TIK den här säsongen, som ifallet med Giffarna :))

MEN, varför slå sig på bröstet redan nu?? Tänk på att revbena kan gå av!!
Får inte låta någon känsla av tillfredsställelse infinna sig, så att man inte sliter till 110% i varje match.
3 matcher av 50 är spelade, tänk på att AIK ifjol ledde efter 5 omg. dom spelar i Allsvenskan nu.

Så det gäller att inte slå sig för bröstet än, revbenen kan faktiskt ta stryk!!

125003 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.