Per HApps: såg just att jag har Wennerholms artikel kvar på anslagstavlan här på kontoret... det var ett tag sen. Minns att jag var bra jävla hes i flera dar efter den urladdningen. Har nåt minne att nån mätte ljudnivån i SA den kvällen, nån som kommer ihåg hur många dB vi åstadkom ??
Slutspel
512783 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel
Tänk, en gång i tiden var inte Wennerholm "in love" i Foppa.
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,368821,00.html
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,368821,00.html