Succe Cup
« Föregående · 1171096 · Nästa » Till forumet
Sv: Succe Cup
Ni hade stor hjälp av en domare som åkte omkring och imponerades av vad det stod för namn på dom röda tröjorna. I klartext Timrå fick göra vad dom ville utan åtgärd, det fick inte VIK. Anger var väldigt dålig. Mattias Karlsson kommer ni att få stor nytta av.
Lindbäck mycket bra i kassen när han kom in.
0-2 målet var lite onödigt, direkt i mål på tekning i mittzon när VIK tog ut målvakten.
Ni saknade mycket folk enligt Challe och det var några man saknade hos er.
Till slut syndes det vilket lag som spelar i elitserien.
Lindbäck mycket bra i kassen när han kom in.
0-2 målet var lite onödigt, direkt i mål på tekning i mittzon när VIK tog ut målvakten.
Ni saknade mycket folk enligt Challe och det var några man saknade hos er.
Till slut syndes det vilket lag som spelar i elitserien.
JimmyH: Jo som amatörläkare ifrån läktaren såg det elakt ut, han kunde då inte stödja sig på knäet utan fick hjälp av banan. Vad gäller Åke så tycker jag absolut han är brilliant, inte fått sitt erkännande han är berättigad - men jag håller Lindbäck snäppet högre. Vad gäller Västerås klass så är den riktigt bra i år, spelar de som de gjorde ikväll (framförallt frammåt) och som de gjorde mot Almtuna här om dagen så kommer det bli en lyckosam säsong för dem.
Uno Gordon: Lugn nu. Målvaktssituationen ser bättre ut än ifjol. Och även du vet väl om att Åke var precis på väg att ta över förstaspaden från Backe. När han väl gjorde det blev han skadad.
Den som är bäst ska stå, helt enkelt. Denna säsong vill jag att det ska bli så också. Challe ska inte ha någon favorit.
Den som är bäst ska stå, helt enkelt. Denna säsong vill jag att det ska bli så också. Challe ska inte ha någon favorit.
Uno Gordon: Håller med dig om att det är lite synd om Åkerlund därför spelar Lindbäck som han gjorde ikväll blir det inte många matcher för Åke. Laurent tekade förövrigt in 2-0 alldeles utanför egen blå. Tror inte jag sett nåt liknande förr - såg riktigt sjukt ut hehe. Annars så var helt klart Västerås det bättre laget.
« Föregående · 1171096 · Nästa »
Fan TIK var ju verkligen under isen, toksega men ändå vann vi, orättvist, mycket! Lindbäck grym, men det gäller att göra mål som sagt.