Timrå-Hämeenlinna
« Föregående · 106230 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå-Hämeenlinna
Positiv som man är tror jag oxå på TIK-seger. Matchen slutar 4-3 till Axa-laget...
badger: åkerblom kankse?... fast han har 38 under cupen o kommer ha 33 senare när nya matchtröjorna är klar
dr-nix: Ja.....de sa visst två målgörare både 37 och 29 (nåt sorts självmål) det rasslar så i tfn:en.
dr-nix: Det är bra tempo i matchen mycket "Timråfolk" på läktarn.
Skänk ev. pengar till TIFO-gruppen jag klarar tfn räkningen. Men jag måste snart stänga min pc ....det åskar.....
Skänk ev. pengar till TIFO-gruppen jag klarar tfn räkningen. Men jag måste snart stänga min pc ....det åskar.....
BlackBay: Vad vet vi om de här finska lagen? Dom kanske håller hyfsad elitserieklass, vi kan bara spekulera... Dra inte för stora växlar, det gjorde samtliga i den här GB:n ifjol och fick stå där med nytvättad hals sen!
(Nån som vet nåt om var dom här lagen står??)
(Nån som vet nåt om var dom här lagen står??)
Dream Team: Hämeenlinna hörde väl till i botten förra säsongen om jag inte har fel. Men. der är starkt av TIK ändå tycker jag.
Dream Team: jag har inte forskat kring lagen men jag vet att Härmeenlinna kom 3:a (brons) förra säsongen och Pelicans kom 8:a
Dream Team: Lathi Pelicans kom femma i fjol i SM-liiga..... Hämeenlinna vet jag inte säkert... men dom måste ju vara skapliga eftersom dom slog MIF o FBK.
dr-nix: eller rättelse jag vet inte var Pelicans hamnade förra säsongen men Härmeenlina blev 3:a .
BlackBay: 3:a säger jag juh!...kolla på www.jamtlandhockeycup.com får de c
"I fjol tog vi en bronsplats, så det är klart att vi räknar med en bra placering. Vi kommer att diskutera detta med laget."
"I fjol tog vi en bronsplats, så det är klart att vi räknar med en bra placering. Vi kommer att diskutera detta med laget."
BORÅSINDIAN: Ja det är det. Timrå höll väl också till i botten av serien. Hämmelinna förlorade bara med uddamålet mot FBK...
BlackBay: nejdå jag är inte bättre än någon annan så överskatta inte mig men jag vet att dom kom 3:a...
Läste i någon artikel de senaste två dagarna att Pelicans kom 5:a förra säsongen
dr-nix: Okej, fel av mej. Jag tånkte nog fel. Frölunda slog espoo går, det var dom som var i botten förra säsongen.
sacanor: härligt... nu tar jag en kvart paus från HS.... svettigt det här... *puh*
BlackBay: Samma här, en kall pilsner innan burken med Oskars skall öppnas och avnjutas :)
Nu äkar vi i andra !
Ge mig ett TTTTTTTT...
Nu äkar vi i andra !
Ge mig ett TTTTTTTT...
sacanor: Skönt att du förtydligade att det var ökar du menade... trodde ett tag att du menade: Nu älskar vi i andra ;-)
badger:Det luktar guld och 150 000 härliga slantar och ett tecken på att vi är ett lag att räkna med i år.
Vi kommer att spela slutspel i år!
Älska Timrå IK!
Lall On Lall On..
Vi kommer att spela slutspel i år!
Älska Timrå IK!
Lall On Lall On..
« Föregående · 106230 · Nästa »
Mitt tips får bli positivt... 5-4 till TIK