Timrå IK - Frölunda 2006-10-28
Jag ser gärna att Salo lånas ut till Leksand som Back up bakom finnen =)
Läge för västra stå att träna på lite Salosånger.
Jag föreslår.
- Hoppa Salo
- En klockren hade varit den Vitrysska Nationalsången, men den är ju en aning svår
Leksingarna hånade ju honom i Leksand men jag tycke rinte man skall håna en av Sveriges bästa målvakter som vissa gör, alla kan ha en dålig dag liksom, bättre att alla koncentrerar sig på att psyka Jönsson ist !
Experternas förhandssnack ger jag inte mkt för, och det borde väl inte du heller göra. Minns deras dissning av ex Timrå och Mora, både direkt efter ni gick upp i ES och även några/någon säsong efter i ES.
Att som nykomling från AS förväntas gå in och ta tag i ett Frölunda där de som ska ta tag i sakerna har fått spelkramp, är kanske att begära för mkt av Ryno. Visst ska man ha förväntningar på de som är lite uppskrivna, men dom måste ligga på en realistisk nivå.
Att jämföra med Z är kanske lite felaktigt. Han var och är en undantagsspelare som var riktigt bra redan i Allsvenskan. Var det förresten inte mkt nära att han gick till Brynäs, men istället så gick ni upp i samma veva och ett byte blev aldrig aktuellt?
mattias - 74: Så om jag förstår dej rätt,man kan inte håna en av sveriges bästa målvakter,mendet är helt okej att håna Sveriges bästa center,som har vunnit OS,VM o SM samma år,vilket ingen nånsin kommer göra igen.
Jag tycker salo får oförtjänt mycket skit för sina tavlor. Jönsson är ju inte populär hos många lag för sitt ständiga gnällande. Men jag har aldrig gillar jönsson så jag antar att det är därför jag skriver osm jag gör.
Förklara varför han är en hjälte när han konstant gnäller, han är nyttig för FBK VISST men jag vill inte se han i Leksand och jag är övertygad om att det finns fler som inte vill se han i sitt lag heller!!
mattias - 74: Haha........Jönsson i Leksand?ska han varva ner redan?
Jag är rätt säker på att dem flesta skulle vilja ha en sån center i sitt lag,den som säger nej till det ljuger nog rätt bra.Gnäller?Det gör väl dem flesta stjärnorna,Foppa,Sundin är ofta framme hos domarna o har åsikter.Jönsson besitter en vinnarskalle som inte är så vanligt i ES.
Johan J:
Japp..Det var han..Och du svarade själv på det jag tänkte..En olyckshändelse..Så släpp det..Heja fram Sveriges bästa lag i stället..;)
Däremot så är det intressant och se vem som få stå i TIK-målet. Asplund skötte sig galant sist och nu möter vi en guldkandidat på dekis. Sätter vi in Backlund för att markera något kanske eller låter vi Asplund fortsätta på den inslagna vägen????
FORZA TIK.........alltid, alltid...........
Men ge dig inte in på att tråka Matrin Plüss..
Du blir med i en mycket lite klubb.
Killen är ingen buse. 36 min på 45 matcher förra säsongen.
Han stöp över våran back.. Hade för hög fart så följden blev katastrof...
Jag har själv både krockat med bilen och tappat en skiftnyckel från en stege i huvudet på en kollega...
Det var fan inte meningen.
Jag gissar att vi ser Backlund i buren..
Om det inte föreligger någon förkylning eller annat hemligt...
Asplund var säkert bra!
Men Backe är glimmrande!
Janken:
Hmm..Hur fan gjorde du?? Krockade och tappade en skiftnyckel från en stege?? Står man på en stege och tror att man kör en bil så verkar det mer som om att du har tappat vettet..;)
Vi stöttar backlund imorgon vi Leksingar så då håller han nollan :)
mattias - 74:
Dööh..Håll er undan..Vi såg ju hur det gick förra säsongen när ni Leksandfans stöttade Backlund..;)
hehe ja men nuj är det skillnad, vi lär vara överföfriskade med öl också så ni får får svårt att vinna läktarmatchen =) haha
JA!
Jag säger ju att det inte var meningen!
Det är svårt att köra bil, ståendes på en stege!
Nä sanningen att säga så var det 7 - 8 år mellan händelserna..
Det var liksom en jämförelse..
Alla har vi väl skadat någon eller något oavsiktligt..
Ägaren till bilen jag mulade frågade bara lugnt om jag hade någon skadeanmälansblankett...
Harry som fick skiftnyckeln i skallen var sjukskriven en vecka.. Men vi jobbade ihop veckan efter igen.
Hade det varit Ledin hade Sanny varit iklädd träfrack i dag!
Hetsa!?!?
Du kan ju testa med att hänga en Plüssdocka över E-4:an..
Det kan väcka stor uppmärksamhet.
Vi nöjer oss så..
Tre pinnar i morgon.
Men jag tror mer på 4-2 typ...
Janken: Timrå har gjort 5 mål framåt i 2 matcher och 4 mål i två. Skulle tro att det blir ganska så målsnålt imorgon också. 3-1 till det rödvita laget?
Hmmm... Melodi Broder Jakob
Calle, Calle var e du, var e du...?
Vad gör du där i båset, vad gör du där i båset?
Calle boy, Calle boy.....
Canal+ har vi och vi........ å vi älskar hockey.....
Vad gör du där i båset, vad gör du där i båset?
Calle boy, Calle boy.....
Häckla inte Plüss, skapa en sång vettja... Lite nödartat med häcklande
och kanske lite fyndigt ..;-)
FORZA TIK.........alltid, alltid..........
Chef: LINDQVIST, Mikael
Linebacker1: AHLSTRÖM, Anders
Linebacker2: LARSSON, Robert
Jag coco eller rookies????
FORZA TIK............alltid, alltid........
Har för övrigt brevväxlat med domarbasen Peter Andersson nu i några dagar, mycket intressant må jag säga.
Känns som han peakade för 12 år sedan.