Knylan: Olle Åhman som var center mellan Finn och Håkan var en otroligt bra kjedja där Olle var den som styrde med sin fina speluppfattning. Finn och Håkan var hårt jobbande flåbusar som gjorde livet surt för motståndarna. Hela kjedjan var förövrigt uttagen till tre kronor men Olle fick lämna återbud p.g.a skada vad jag minns.
Greven: Ja lite märkligt det där, Tredjekedjan var liksom stjärnorna, Larsson -Bulla och Tåget. Men Håkan P och Finn var nog jäkligt jäkligt stark och nyttig vad jag kommer ihåg.
Jag kommer inte ihåg vem som gick in i tredje när Larsson lämnade. Men Bulla och Tåget var helt otroliga ilag.
Knylan: Han var en otrolig arbetshäst och personifierade Timråandan. Gjorde allt för laget. Han var dessutom orädd och gick oftast in rakt på mål. De flesta målen gjorde han nära buren.
Bara jag som känner att lite av det Olli säger börjar bli lite uttjatat? Vet inte hur många gånger jag hört ”put the thinking-cap on”, ”get energized”, ”managed that puck” osv. Men det handlar väl om att pränta in det i huvudet på dom men tänk att höra det varje dag