1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615010 inlägg · 6214 ämnen

Tom Bisset


Sv: Tom Bisset
Ja... Tom Bisset skulle jag hemskt gärna vilja se i TIK-dressen till kommande säsong... Han har rutin och är en duktig målskytt som vi behöver.

Sv: Tom Bisset
Bo Bly: Helt rätt! Plocka Bissett - NU! Han är en erkänt duktig målskytt och skulle komplettera det lag bra, sen väntar vi på UD o sen är "biffen" klar =)


TIMRÅ IK - MADE IN SWEDEN!

Tom Bisset
Värva Bisset till Timrå så har vi en bra
powerplay spelare.Han går juh gratis och
är säkert inte så dyr i månaden.Högst lön
i Brynäs förra säsongen hade 85.000 i
månaden.Det lär han inte varit i närheten av.

93652 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer