Värva Bisset till Timrå så har vi en bra powerplay spelare.Han går juh gratis och är säkert inte så dyr i månaden.Högst lön i Brynäs förra säsongen hade 85.000 i månaden.Det lär han inte varit i närheten av.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
powerplay spelare.Han går juh gratis och
är säkert inte så dyr i månaden.Högst lön
i Brynäs förra säsongen hade 85.000 i
månaden.Det lär han inte varit i närheten av.