VF-TIK
« Föregående · 248901 · Nästa » Till forumet
Sv: VF-TIK
Hälge: Jag tror nästan att det är en fördel att ha fler matcher på bortais i den här semin, vilket jag sa till Tycho i torsdags när han var lite ledsen över att TIK förlorade. Hemmapubliken kanske inte hjälper alla gånger, är den alltför krävande kanske den till och med stjälper. Alltså grejar ni det här.
Frölunda85: Jag var nog en av få i Hockeysverige som redan i somras förstod att Timrå IK skulle vara med i leken om SM-GULDET i år..Hela Sveriges expertkår och hela svenska hockeyfolket och även egna supportrar räknade med att Timrå skulle få kriga i bottenträsket med kvalseriebiljetten klar,men så in i h-e fel ALLA hade!!!!!
Men Frölunda med ett storslaget lag har både innan och nu haft Sm-finaplatsen klar.....vi som har haft ALLA emot oss tom med våra egna måste väl då ändå slå i underläge?????
Men Frölunda med ett storslaget lag har både innan och nu haft Sm-finaplatsen klar.....vi som har haft ALLA emot oss tom med våra egna måste väl då ändå slå i underläge?????
Frölunda85: Absolut inte för vi kommer att förlora nästa det är ju varannan match som gäller!! Jag kan lova att nästa match är förlust match ska TIK vinna denna serie så tror jag att det bvlir i en eventuell 7:e avgörande. Jag står dock fast vid att jag är mer än nöjd och tror inte TIK går vidare till final.
Frölunda85: Här behövs det knappast varken hjälp från domare, nervösa indianer eller ut tippade från experterna. Timrå rockar fetast ändå...
F*ck vilken pajas till domare! Börjar Frölunda monne dela med sig av intäkterna till dom också i jakten på sm-guldet?????????
Snart har Timrå ryckt så mycket fjädrar att dom kan lyfta ända till månen.
Heja Timrå.
F*ck vilken pajas till domare! Börjar Frölunda monne dela med sig av intäkterna till dom också i jakten på sm-guldet?????????
Snart har Timrå ryckt så mycket fjädrar att dom kan lyfta ända till månen.
Heja Timrå.
« Föregående · 248901 · Nästa »