1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Framtiden.


Sv: Framtiden.

Jag tycker att Timrå borde plocka tillbaka Oscar Johansson från Asplöven sedan skulle det inte vara fel i fall han tog med sig Lucas Sandström.

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=7002 Lucas Sandström

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=3444 Oscar Johansson


Sv: Framtiden.

diffe: Tvivlar starkt på att Örebro och Leksand har haft mer pengar än oss att röra sig med och med facit i hand så har de lyckats bättre än oss.


Sv: Framtiden.
Timrå Icon: Men sluta nu, vi är inte svaga. Nu ska vi tillbaka till Timråhockeyn och göra kaoz med hela Allsvenskan. Till hösten börjar vi om med nytt och fräscht. Vem vet Sundsvall kanske går upp så småningom så får vi heta hatderbyn också. Modo får väl spela derbyn mot Skellefteå.

Redigerad kommentar


« · 1573898
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.